Q-melk2 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Er det andre som har vansker for å overbevise venner og kjente om at en ikke nødvendigvis er homo eller tullete i hodet om man simpelthen ikke har lyst å ligge med en jente som er "høyere oppe på finhetsskalaen" en en selv, og at om man stiller seg negativ til eventuelle tilnærmelser fra denne jenten så betyr det ikke at man helst puler gutter i sjakta? Lang setning, det vet jeg, men Guinness gjør gjerne det med en. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 unskyld, men jeg klarer bare ikke å ignorere den avataren din. er du homo så bare få det ut. ikke vits å gå rundt å holde på det. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kanskje du kan begynne med å forklare oss hvorfor du ikke vil ligge med ei fin jente? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 In before "send hun til meg." Ignorer hun. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kanskje du kan begynne med å forklare oss hvorfor du ikke vil ligge med ei fin jente? Prinsipp kanskje? Eller kanskje han rett og slett ikke vil ligge med folk bare for å ligge med folk(men heller hun du liker). Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Er det andre som har vansker for å overbevise venner og kjente om at en ikke nødvendigvis er homo eller tullete i hodet om man simpelthen ikke har lyst å ligge med en jente som er "høyere oppe på finhetsskalaen" en en selv, og at om man stiller seg negativ til eventuelle tilnærmelser fra denne jenten så betyr det ikke at man helst puler gutter i sjakta? Lang setning, det vet jeg, men Guinness gjør gjerne det med en. Har du noen grunn? Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Kanskje du kan begynne med å forklare oss hvorfor du ikke vil ligge med ei fin jente? Prinsipp kanskje? Eller kanskje han rett og slett ikke vil ligge med folk bare for å ligge med folk(men heller hun du liker). 10 points. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Beklager, det er nok jeg som er litt for styrt av naturens primitive drifter Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Beklager, det er nok jeg som er litt for styrt av naturens primitive drifter Ikke noe å beklage for, det er vel helt naturlig å ville formere seg, vi er da skapt med utstyret til det. Endret 14. november 2007 av Q-melk2 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Den eneste måten å overbevise vennen er å føye over henne. Beklager å si det, men sånn er verden, da jeg ikke ville utalle meg om hvilken av lærerne jeg helst ville pule på ungdomsskolen var jeg homo (alle er jo over 40 for faen). Litt OT kanskje, men jeg ser ikke noen grunn til å ikke utnytte denne dumme jenta Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Den eneste måten å overbevise vennen er å føye over henne. Beklager å si det, men sånn er verden, da jeg ikke ville utalle meg om hvilken av lærerne jeg helst ville pule på ungdomsskolen var jeg homo (alle er jo over 40 for faen). Litt OT kanskje, men jeg ser ikke noen grunn til å ikke utnytte denne dumme jenta Hehe, jeg får vel høvle henne da. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Den eneste måten å overbevise vennen er å føye over henne. Beklager å si det, men sånn er verden, da jeg ikke ville utalle meg om hvilken av lærerne jeg helst ville pule på ungdomsskolen var jeg homo (alle er jo over 40 for faen). Litt OT kanskje, men jeg ser ikke noen grunn til å ikke utnytte denne dumme jenta Men homofile kan ha sex med damer de også vet du Et kyss ville sikkert gjort samme nytten. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 unskyld, men jeg klarer bare ikke å ignorere den avataren din. er du homo så bare få det ut. ikke vits å gå rundt å holde på det. Få det ut! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Trådstarter har ignorert oppfordring om å endre emnetittel, følgelig stenges tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg