Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Kan du en/fleire småmorsome fakta??? F eks: En gris kan ha orgasme i opptil 40min i strekk... :o (aahh.. ) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 lame Fakta, ja. morsomt, nei Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 En gris kan ha høydepunkt i opptil 40min i strekk... :o (aahh.. ) hmm.. skjønte den ikke engang.. :-? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 En gris kan ha høydepunkt i opptil 40min i strekk... :o (aahh.. ) hmm.. skjønte den ikke engang.. :-? Ikke jeg heller, så ingen grunn til å være flau :oops: Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ouagadougou er hovedstaden i Burkina-Faso, som tidligere het Øvre Volta! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 tar jeg feil eller kan altså en gris har orgasme (ikke høydepunkt, men 0rgasme) i 40min? Edit: noen som vil fuck e (mener selvsagt fucke da, men da blir det jo ingen sensurering...) en gris litt så den får orgasme Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Ouagadougou er hovedstaden i Burkina-Faso, som tidligere het Øvre Volta! det by-navnet har jeg og en del kamerater hatt mang en god latter av Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 3. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2003 tar jeg feil eller kan altså en gris har høydepunkt (ikke høydepunkt, men 0rgasme) i 40min? Edit: noen som vil søren ta e (mener selvsagt fucke da, men da blir det jo ingen sensurering...) en gris litt så den får høydepunkt Einaste eg veit er at den har orgasme i 40 minutt, høgdepunkt eller ikkje, deilig må det vere! :D Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 tar jeg feil eller kan altså en gris har høydepunkt (ikke høydepunkt, men 0rgasme) i 40min? Edit: noen som vil søren ta e (mener selvsagt fucke da, men da blir det jo ingen sensurering...) en gris litt så den får høydepunkt Einaste eg veit er at den har høydepunkt i 40 minutt, høgdepunkt eller ikkje, deilig må det vere! :D to griser kan sikker ha sex (det er en sensurering i sentningen...) eller? eller en homse vil sex med en annen homse (et par sensureringer har gitt...) Edit: jeg ble vist sensurert gitt Edit2: jeg har det vist morsomt... Lenke til kommentar
allyse Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Edit: jeg ble vist sensurert gitt Jepp. Er ikke jeg leet på sensurering Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Edit: jeg ble vist sensurert gitt Edit2: jeg har det vist morsomt... Bah! du har ikke endret posten engang Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan du en/fleire småmorsome fakta??? det er ikke mulig å slikke seg selv på albuen edit; kanskje bortsett fra Gene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574 Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 åh! kom på en til; ryktene sier at kvakkene til en and ikke gir ekko.... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Edit: jeg ble vist sensurert gitt Edit2: jeg har det vist morsomt... Bah! du har ikke endret posten engang ikke endre nei, men jeg har TILFØYD ting... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hmm viste dere at en hest og en donkey kan få føll som da heter jackass? Eneste problemet er at jackass blir født sterril så 2 jackasser kan ikke få føll. Fakta. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hmm viste dere at en hest og en donkey kan få føll som da heter jackass? Eneste problemet er at jackass blir født sterril så 2 jackasser kan ikke få føll. Fakta. j*vla Jackass Hvis man samler sammen nok, så kan man lage lim av tåneglene sine.. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 merkelig fakta: når jeg stikker en finger i navlen, så får jeg vondt i rompa.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Merkelig fakta: Voodoo Lenke til kommentar
Kaskaso Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 merkelig fakta: når jeg stikker en finger i navlen, så får jeg vondt i rompa.. Har ikke Dr.Zoidberg fortalt deg plasseringen av navlen og rompa? Tror du missforstod Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå