Tanus Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei, Dama mi mistet farfaren sin i går. Jeg personlig kjente han ikke noe godt, og lurer derfor litt på dette med kondolansekort. Bør jeg sende dette til farmora/foreldrene hennes? Setter utrolig pris på svar. Tanus Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 vel, hvis det er personer du møter kan du vel bare si det til dem personlig ? Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 nå har det seg slik at jeg er i oslo og de er i trondheim...:-/ Lenke til kommentar
IndR Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Synes da en telefon blir litt bedre, med tanke på intimitet og kommunikasjon. Kort mener jeg blir litt uhøflig faktisk. Bare min personlige mening daa. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Denne passer nok bedre i Samliv og relasjoner og flyttes. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis du ikke kjenner dem så godt så burde du ikke bare sende dem et slikt kort fordi du er kjæresten med dattera. Hvis du derimot er svært godt kjent med dem og de kjenner deg godt så kan du sende et kort, evt lurest å ringe. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvist du knapt har snakket med fyren så ser jeg på det som litt rart. Bra du har omtanke for henne og hennes familie, men kondolansekort er liksom noe man sender når man kjenner personen, eller man er i nærmeste familie med personen. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva med å sende blomster til foreldrene hennes? Tror det er ganske vanlig når en kjæreste mister besteforeldre. Lenke til kommentar
Tanus Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Takk for alle innspill. Nå skal jeg gå i tenkeboksen. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hva med å sende kondolansekort til familien, og adressere konvolutten til "henne /m fam"? Lenke til kommentar
EspnV Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Hva med å sende blomster til foreldrene hennes?Tror det er ganske vanlig når en kjæreste mister besteforeldre. støtter den. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Blomster er en god ting. Kanskje du kunne vise sympati gjennom kjæresten din, ved at hun nevner det i en telefonsamtale e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå