Gå til innhold

Hvilket webkamera er dette?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har lett overalt på nettet og har ikke funnet ut hvilket cam dette er.. Har ikke innstallasjonsCD-en, og det står ikke navn eller merke, ikke engang bokstaver eller tall på den noe sted, ikke på ledningen heller.. :( Den er sikkert en eldre modell, for jeg har sjekket sidene til Logitech uten resultat, så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg?? Må finne drivere til den! :) Har lest at det går an å identifisere cam-en gjennom en "terminal" på dataen eller noe men det eneste jeg har funnet på dataen er: USB\VID_0C45&PID_602C\6&F3CBDCB&0&2................. huff.........

post-144555-1194991586_thumb.jpg

post-144555-1194991636_thumb.jpg

post-144555-1194991652_thumb.jpg

Endret av dude4ever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står det noe som helst på cam'et?

Kryptiske koder eller noe slikt? Om det gjør det så er det bare å google i vei. Det ligner ikke så mye på noe jeg har sett før, annet enn det logitech-cam'et jeg har nå. Titt innom Logitech sine sider og se om du finner noe under utgåtte produkter...

Lenke til kommentar
Står det noe som helst på cam'et?

Kryptiske koder eller noe slikt? Om det gjør det så er det bare å google i vei. Det ligner ikke så mye på noe jeg har sett før, annet enn det logitech-cam'et jeg har nå. Titt innom Logitech sine sider og se om du finner noe under utgåtte produkter...

Ney, ingenting.... dumt kamera...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...