bruker9842 Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Hvor på nettet kan jeg få taki replay,d&g,lindeberg os.v vil ha sosseklær. send linker da:D Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Beklager at jeg ler litt, men hva er sosseklær? Ligger minst en god oversikt over nettbutikker her, orker ikke søke den fram, det får du klare selv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Samma om han vill være wannabe soss da Svar heller på spørsmålet hans. Majorstuen->Bogstadveien->Paragon+Tatler= <3 Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Sjekk ut www.emoda.no. Og så har du den G-star butikken i Byporten og Brandstad og Match-butikker generelt. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 Hvis du vil handle i butikk i Oslo, begynn i 2. etg på Steen og Strøm. Ta en sving innom Follestad i Akersgaten, deretter til Paleet (egen J. Lindebergbutikk ++), og så er det bare å trave opp Hegdehaugsveien / Bogstadveien. Da har du dekket det meste. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Stayhard.no Zoovillage.se Mye kult;) Endret 17. november 2007 av Skagen Fjernet sitat av fjernet off-topic. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Han mente vel "dyre merkeklær". Om han liker å kalle det sosseklær så får det da være, dere skjønte jo hva han mente. De aller fleste av oss kan ikke alle merkene som finnes der ute, og det var vel derfor han kom til dere som hadde litt mer peiling. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Ok, vet ikke om jeg svarer helt i hytt og pine med å bare sende link'er, men leste bare førstepost. Stress.no Zappos.com Formatshop.no Stylerunway.com Shoppingmall.no , håper ikke jeg bommer helt nå Endret 15. november 2007 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 16. november 2007 Rapporter Del Skrevet 16. november 2007 Hvor på nettet kan jeg få taki replay,d&g,lindeberg os.v vil ha sosseklær. send linker da:D Hva med Peak Performance..? Beste merket etter min mening.. Eneste kjipe er at alle har begynt å bruke det de siste årene.. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. november 2007 Rapporter Del Skrevet 17. november 2007 (endret) 103 innlegg med trolling, off-topic, personangrep, et cetera, fjernet og advarsler utdeles. Jeg anbefaler dere å holde tråden on-topic og saklig heretter. Endret 17. november 2007 av Skagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå