Niddy Skrevet 13. november 2007 Rapporter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg leter etter noe skikkelig Chill, Happy, Hippie, alá: Donovan - Wear your love like heaven Insense and Peppermint eller noe i den duren? Har temmelig en trang for å høre på gammel hippie musikk, og ettersom jeg ikke er gammel nok til å ha opplevd noe slik selv, så spør jeg derfor dere Noen skikkelige chille hippie sanger man blir glad av å høre på? Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 14. november 2007 Rapporter Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Jefferson Airplane - White Rabbit The Beatles - Here, There and Everywhere The Zombies - Time of the Season The Velvet Underground - Pale Blue Eyes Pink Floyd - Astronomy Domine Love - Andmoreagain Jimi Hendrix - Spanish Castle Magic Cream - Sunshine of Your Love The Doors - The Crystal Ship Endret 14. november 2007 av Gonzolaz Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 The Beatles-Strawberry fields forever Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Pink Floyd - Astronomy Domine Den er jo veldig happy, da. (Ikke det at sangen er annet enn schizofrene tulleord, men den høres ikke så svært glad ut) Men du er absolutt inne på noe. Vi kan jo nevne "Bike" og "Apples and Oranges" i stedet for. Det er ultimate happyhippimusikk. Men om det er helt chill vet jeg ikke. Kanskje "Sunday Morning" av The Velvet Underground, selv om gleden forsvant. Eller, Syd Barretts "Baby Lemonade" eller "Here I Go"? Tja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå