Clint Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Har reddet agentvennen min og skal nå sprenge hull i veggen. Jeg får melding om at jeg er nærme nok til å plassere bomben, men får ikke gjort dette . Jeg får bare melding om at bomben er "armed", men får ikke plassert den på/ved veggen. Har lest mange walkthrough's om dette, men dette står ikke nærmere beskrevet, så jeg antar at ingen andre har problemer med dette. Er det noen som har tips? Lenke til kommentar
Filtern Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Er vel bare å trykke på knappen for å slippe gjenstand det (default som G) Lenke til kommentar
Clint Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Nei. Dette har jeg prøvd 10 ganger. Bomba sprenger bare. Jeg skjønner ingenting. Jeg får vel starte missionet på nytt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 armer bomba, hiv den i fra deg ved veggen, så kan du senere sprenge den ved å bruke remote controle tingen ,) Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Du klarte å få Generalen ut av rommet, men å sprenge en vegg, nei det blir for vanskelig. Som ThomasM sa, arm bomba, kast den fra deg ved veggen, fisk frem remote control og spreng i vei! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det :oops: ... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det :oops: ... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg vet at dette høres horribelt ut, mor mi hadde sikker klart det... Men jeg tror alvorlig talt at dette er en bug. Bomben sprenger jo når jeg dropper den, selvom jeg ikke har armert den! Jeg har jo vanligvis aldri problemer med å "runde" spill, bruker aldri cheats eller walkthrough... Nei, jeg begynner brettet på nytt, takk for tips!!! Lenke til kommentar
joac Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det _er_ en bug. Har aldri opplevd den før, men har lest om den. Har du konsoll? Du kan uansett lese mer om den her: http://www.geocities.com/iwnnay/hitman2bugs.html Lykke til Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 er det nødvendig med 5xSamme svar? Det kalles vel SPAM! Lenke til kommentar
Clint Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Først av alt, sorry for "spamen", det var ikke med meningen! Takk for svar joac! Det var matnyttig. Har prøvd tips 1 og 2, men starter nå på nytt. Og nei, jeg har ikke konsoll, jeg har PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå