Kaggen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei Satt på PC-en og lastet ned forksjellig, da plutselig HDD-ikonet og boblen med varsel om lite plass dukket opp nede i høyre hjørnet.. Men få millisekunder etter forsvant dem. Jeg sjekket på disken og det var plustelig blitt omtrent 800MB bedre plass. Så hva kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gud var glad i deg og ga deg litt plass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Avsluttet du noen programmer? Windows sin pagefile kan ha blitt tømt for innhold som et av programmene du hadde oppe brukte. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Avsluttet du noen programmer? Windows sin pagefile kan ha blitt tømt for innhold som et av programmene du hadde oppe brukte. Tror ikke det. Opera og Live Messenger pleier å kjøre 24/7, og µTorrent når jeg er på skolen, om natta og før jeg skal spille på hwradioen.. EDIT: Og forresten, disken det vart bedre plass på bruker jeg kun til å lagre filer på, jeg har altså ikke windows og programfiler på den. Endret 13. november 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå