Mala Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 - Medal of Honor: Heroes 2 Åh, hadde jeg hatt PSP hadde jeg kjøpt dette på flekken! 32-player multiplayer? Dritfett! Ser også faktisk ut som styringa er overlevbar i mot setning til COD4 på DS. Burde kanskje ha nevnt det men det er til Wii eg har kjøpt det da. No som det endelig kommer eit vettug online spill til Wii sitter eg uten nettilgang på konsollene min Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Denne mnd. har eg ihvetfall fått kjøpt mye av det eg skulle ha fremover; - Medal of Honor: Heroes 2 - Uncharted: Drakes fortune - Naruto: Rise of a Ninja - Asassins Creed - Call of Duty 4 Eg klør litt i fingrene etter Mass Effect og Resident Evil: Umbrella Chronicles også.... Var det ikke du som hadde alle tre konsollene? Da burde du få med deg Mario Galaxy også, beste jeg har spillt på flere år! Ligger jo på topp på Gamerankings også Selv har jeg faktisk bare kjøpt Galaxy denne måneden, blir nok flere spill i Desember Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Jo det stemmer det, men det har seg slik at eg aldri har blitt bitt av Mario og gjengen(bortsett fra Mario Kart). Men dama derimot er rimelig svak for Mario da Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kanskje du blir bitt av Galaxy? Faktisk det eneste spillet som føles "next gen" grafisk sett av de jeg har spillt Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har ikke prøvd mario Galaxy enda, men har veldig lyst. Blir det mer "next gen", enn Zelda twilight flame? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Grafikken er bedre på en måte. Klarere og skarpere bilde. Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har kjøpt COD4. Skal kjøpe Mass Effect på fredag, og må si jeg gleder meg helt sykt. Skal også skaffe meg Uncharted når det kommer ut. For en høst, sier bare jeg. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Har kjøpt COD4, å har bare nok penger til 1 spill til. Prøvde AC hos en kamerat men ble ikke veldig overbevist, kommer nok til å kjøpe det, men kjøper heller Uncharted: Drake's Fortune først Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kane & Lynch og Mass Effect. Birger Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Hørte noen sa at Sof3 kom før jul. I følge gamer sins lanseringsguide står det at det kommer i første kvartal. Er det noen andre som har hørt noe? Skal ha det på ps3 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Soldier of fortune 3? Hørte det var ett sinnsykt møkka spill. Er vel kommet ut til pc. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har hørt det jeg å, jeg ville hvertfall ikke brukt penger på det. Da hadde jeg heller kjøpt Lair. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har hørt det jeg å, jeg ville hvertfall ikke brukt penger på det. Da hadde jeg heller kjøpt Lair. der har du faktisk rett, det sugde så jævlig, lair var helt average i det minste. selv om det floppa. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har ikke sett noen omtaler, men syntes traileren og enkelte videoer ser bra ut. Har lyst på ett action spill som ikke finner sted i fremtiden, men i tidsrommet 1940- 2007 Har allerede Cod 4. Sof spilla er jo noe for seg selv med tanke på det brutale voldsnivået Lenke til kommentar
psino Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 hvordan har folk tid til å spille alle disse spilla? har ikkje kjøpt meg nytt spill siden wow kom ut.. null tid til spilling , er vel egentlig litt missunelig på folk som kan sitte å si at de kjøper seg nytt spill hver uke.. Enig, wow er med som en second job enn et spill. Derfor jeg kjøpte meg konsoll i stedet Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 (endret) hvordan har folk tid til å spille alle disse spilla? har ikkje kjøpt meg nytt spill siden wow kom ut.. null tid til spilling , er vel egentlig litt missunelig på folk som kan sitte å si at de kjøper seg nytt spill hver uke.. Enig, wow er med som en second job enn et spill. Derfor jeg kjøpte meg konsoll i stedet Slutt med wow da vel, og få tid til overs Sluttet med wow her om dagen, så fikk tid til å se en film, fikk mer til overs så jeg tok en tur på byen, fikk mer til overs så skaffet meg en jobb Fra spøk til alvor: Skjønner heller ikke helt hvordan folk får tid til å spille alt når de kjøper 3-4 spill på en gang! Endret 24. november 2007 av mr.nauz Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Har ikke sett noen omtaler, men syntes traileren og enkelte videoer ser bra ut. Har lyst på ett action spill som ikke finner sted i fremtiden, men i tidsrommet 1940- 2007 Har allerede Cod 4. Sof spilla er jo noe for seg selv med tanke på det brutale voldsnivået Ja SOF 1 og 2 er noe for seg selv, men da var det vel Raven som utviklet dem, skal ikke si dette for sikkert. Uansett, det er noen andre som har utviklet spillet nå, det er også en budsjett-tittel. Prisen blir sikkert 500 daler her på berget, selv om det burde koste mindre. Så da ville jeg heller gått for et spill som faktisk er verdt pengene. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lista mi ser slik ut, alle til PS3, selv om noen har jeg allerede fått tak i: - CoD4 (Allerede kjøpt) - Assassins Creed (Allerede kjøpt, skal byttes tilbake) - Guitar Hero 3 - Haze (Om ikke utsatt) - Ratchet and Clank (?) Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Lista mi ser slik ut, alle til PS3, selv om noen har jeg allerede fått tak i: - CoD4 (Allerede kjøpt) - Assassins Creed (Allerede kjøpt, skal byttes tilbake) - Guitar Hero 3 - Haze (Om ikke utsatt) - Ratchet and Clank (?) Hvorfor skal du bytte det tilbake? Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Lista mi ser slik ut, alle til PS3, selv om noen har jeg allerede fått tak i: - CoD4 (Allerede kjøpt) - Assassins Creed (Allerede kjøpt, skal byttes tilbake) - Guitar Hero 3 - Haze (Om ikke utsatt) - Ratchet and Clank (?) Hvorfor skal du bytte det tilbake? Raskt lei kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå