_norse_ Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mass Effect er såklart det aller viktigste. CoD4 er innkjøpt, og Assassin's Creed er neste kjøp på listen. Uncharted og Ratchet & Clank er også høyst aktuelle kjøp. Haze er jeg litt usikker på, men om det får en god mottakelse blir det også kjøpt inn. Ace Combat 6, Kane & Lynch og Blacksite: Area 51 er heller ikke uaktuelle. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Først skal jeg kjøpe Mass Effect. Så skal jeg kjøpe Mass Effect én gang til. Så, etter at jeg har spilt ferdig Mass Effect, skal jeg kjøpe Mass Effect. Deretter skal jeg kjøpe Guitar Hero 3, enten til ps2 (hvor jeg har to gitarer) eller xbox 360 (hvor jeg har ingen) - har ikke bestemt meg enda Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Har allerede kjøpt: Call of Duty 4 (PS3), Tomb Raider Anniversary (360), Super Mario Galaxy (Wii), Assassin's Creed (360), Guitar Hero III (PS3), Mass Effect (360). Bestilt, på vei i posten: Uncharted (PS3), Kane & Lynch (360). Forhåndsbestilt: Wii Zapper & Link's Crossbow Training (Wii). SKAL kjøpe før jul: Ratchet & Clank (PS3). Skal KANSKJE kjøpe før jul: Duck Amuck (DS), Phoenix Wright 3 (DS), Scene It? (360), RE Umbrella Chronicles (Wii). Julemat utgår. Ble ikke så rent få spillkjøp i aug-sep-okt heller (Bioshock CE, PGR4, Orange Box, Halo 3 LE, Zelda PH, Heavenly Sword). Endret 28. november 2007 av AtomicMoog Lenke til kommentar
Blomvik Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Ser det er liten variasjon av hvilke spill folk skal ha, til tross for den enorme mengen titler dette kvartalet. Anyhoo, Endless ocean og SM Galaxy er på vei allerede, så regner jeg med det blir GH3, Zak and wiki og Orange box resten av året. Spørs vel mest på hvor mye tid jeg har, må jo ha noe kult å spille i rom-julen. Endret 14. november 2007 av Blomvik Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 COD4 (Kjøpt) Assassins Creed (I morra) Mass Effect (Kjøpt, får på fredag) Crysis (Kjøpt) Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har allerede kjøpt cod4 (360) og kjøper ganske sikkert assains creed (360). Så følger mass effect og kanskje haze. I tillegg så har jeg lyst å presse inn stranglehold (360) og naruto (360). Og siden jeg skal vekk i julen må jeg ha et håndholdt spill. Blir sikkert zelda PH eller kanskje warhammer 40.000 squad commander (psp). Silent hill origins virker jo også "gøyal". Har veldig lyst på metroid prime 3 og crysis, men begge de spillene betyr større utlegg. Mario frister ikke så mye. Skjønner lite av hvorfor new super mario fikk så god kritikk. Ikke min type spill. Kanskje jeg kjøper hellgate london? Det er nok fare for at en del av spillene jeg kjøper før jul blir liggende litt utover nyåret. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 ... og der var Mass Effect på listen. Kjøpt: Så COD4, Assasins Creed, Ratchet & Clank og Mass Effect. Kanskje: GH3, Uncharted, SMG Lars Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Kommer: Mass Effect(360) Kjøpt: Call Of Duty 4(360) Kanskje: Assasins Creed(360) og GH3(PS3?) Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Tror kanskje det blir GH3 på meg nå som da skal holde ut til Rock Band kommer Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Aassassin's Creed Uncharted: Drake's Fortune Haze Crysis (skaffe bedre pc først) Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Kjøpt i November: COD4 og AC Skal ha om pengene strekker til: GH3, R&C:TOD, Uncharted, Mass Effect Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 X360: Mass Effect (bombesikker) CoD4(kanskje) Guitar Hero III(kanskje) Halo: Combat evolved(viss det er achievements på classics) Crimson Skies: High road to revenge(viss det er plass på min 13GB harddisk) Fable(samme som over) Assasins Creed(veldig kanskje, har ikke PENG til dette) WII: Super Mario Galaxy(bombesikker viss jeg handler inn WII) Zelda(kanskje viss jeg handler inn Wii) Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Så langt kjøpt i November: Halo 3 Scene it? Lights, Camera, Action Jobber med å få: Assassins Creed Mass Effect Call of Duty 4 Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Guitar Hero III til min deilige PS3 Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 Har kjøpt: Call of Duty 4 Ratchet & Clank: Tools of Destruction Assassins Creed Super Mario Galaxy Skal kjøpe før 2008: Mass Effect Uncharted: Drakes Fortune Fantastisk spillhøst dette her! Overgår nesten alle andre synes nå jeg! Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 MassEffeck UT III Uncharted: Drakes Fortune Nintendo Revelution med Link Galaxy Og Super Mario Zelda he he... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Denne mnd. har eg ihvetfall fått kjøpt mye av det eg skulle ha fremover; - Medal of Honor: Heroes 2 - Uncharted: Drakes fortune - Naruto: Rise of a Ninja - Asassins Creed - Call of Duty 4 Eg klør litt i fingrene etter Mass Effect og Resident Evil: Umbrella Chronicles også.... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 - Medal of Honor: Heroes 2 Åh, hadde jeg hatt PSP hadde jeg kjøpt dette på flekken! 32-player multiplayer? Dritfett! Ser også faktisk ut som styringa er overlevbar i mot setning til COD4 på DS. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 - Medal of Honor: Heroes 2 Åh, hadde jeg hatt PSP hadde jeg kjøpt dette på flekken! 32-player multiplayer? Dritfett! Ser også faktisk ut som styringa er overlevbar i mot setning til COD4 på DS. Mala har det til Wii. Forstår ikke at folk vil spille shootere på PSP (ikke FPS i hvertfall). Bare en stikke er jo marerittaktig! :S Kjøp det til Wii du! Lenke til kommentar
Closed Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Kjøpt i November. Half Life 2 The Orange Box X360 Tiger Woods PGA Tour 07 PS3 Guitar Hero 3 Legends of Rock PS2 Desember. Project Gotham Racing 4 X360 Super Mario Galaxy (Kjøpe WII) Metroid Prime 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå