marius90 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei, som alle vet så kommer det utrolig mye bra spill rundt disse tider og jeg er vel egentlig bare litt nysgjerrig på hvilke spill dere sitter å gleder dere til? Og hvilke spill dere kanskje til nød skal ofre for å få spilt de dere venter mest på. Begrunn gjerne hvorfor. Skal selv ha ihvertfal disse iløpet av november: Asassins creed, Mario galaxy, og Mass effect. Også venter jeg heller med Cod4, Kane & Lynch, Crysis, og Blacksite area 51. Endret 13. november 2007 av marius90 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Mario Galaxy - Definitivt. Er ingen stor fan av 3D-plattformspill, men alle verdens anmeldere tar neppe feil. Call of Duty 4 - Ganske sikkert. Tittelen har overrasket meg positivt siden E3. Crysis - Trolig. Er nødt å oppgradere for flere tusen dog, så vil nok vente litt. Mass Effect - Kanskje. Må se an anmeldelsene her. Er ingen stor RPG-fan, men likte KOTOR svært godt. Endret 13. november 2007 av kilik Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 COD har jeg allerede skaffet og Halo 3 ligger her å lurer, så trenger egentlig ganske lite for å bli underholdt fremover (mot 2011). Skal ha R&C snart da, men det har jo kommet ut alt... Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Akkurat nå er det bare Super Mario Galaxy som er på lista ettersom flere spill gir meg mindre tid på det stressende skolearbeidet, og viktige prøver sniker seg innpå meg Nei Mario er nok, men blir vel COD4, Mass Effect eller Guitar hero III senere Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Crysis - PC-en har blitt rustet opp i hele år for denne tittelen, så her er det ingen tvil om at dette skal skaffes. Mario Galaxy - Dette spillet virker fantastisk og må nok inn i spillhylla Call Of duty 4 - Demoen var ganske så stillig, og kjørt meget bra med full grafikk på PC-en, så dette må nok skaffes etterhvert. Hadde jeg hatt Xbox 360, så skulle det blitt Assasins creed. Får klare meg med å spille det hos noen venner. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 COD4 Guitar Hero 3 Assasins Creed Mass Effect Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Så langt er Cod4, Ratchet & Clank & Assasins Creed bestilt. Regner med det blir GH3 også, muligens Mass Effect, muligens Uncharted. Kanskje Mario Galaxy, usikker på om jeg gidder å kjøpe Wii igjen bare for Mario. Lars Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gears of war ( har anskaffet det) COD 4 Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Lars wii pga Galaxy = ET MUST Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bestilt & betalt COD4, Assassins Creed, Mass Effect & Kane & Lynch. Eneste jeg er litt usikker på er K&L... mulig jeg avbestiller det, får se når det kommer noen omtaler Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei, som alle vet så kommer det utrolig mye bra spill rundt disse tider og jeg er vel egentlig bare litt nysgjerrig på hvilke spill dere sitter å gleder dere til? Og hvilke spill dere kanskje til nød skal ofre for å få spilt de dere venter mest på. Begrunn gjerne hvorfor. Skal selv ha ihvertfal disse iløpet av november: Asassins creed, Mario galaxy, og Mass effect. Også venter jeg heller med Cod4, Kane & Lynch, Crysis, og Blacksite area 51. Har kjøpt COD4 denne måneden. Skal kjøpe Mario Galaxy, i tillegg til Guitar hero 3. Uncharted og Ratchet også sannsynligvis, men først må jeg få meg PS3 Skipper Crysis, Assassin og Mass Effect for øyeblikket.. Mass Effect er jeg sikker på å plukke opp senere, men holder fortsatt på med "the witcher" og det nytter ikke med to RPGer på en gang. Og Witcher skal fullføres. I tillegg har jeg Metroid 3 og Super Paper Mario å fullføre Endret 13. november 2007 av Jakoozie Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Mass Effect (360), Ratchet & Clank (Ps3), Uncharted Drakes Fortune (PS3)... Allerede skaffet COD4(360), Crysis (PC). Vet det kommer flere titler enn som så med er som regel tørke etter jul så greit å spare noen godsaker til da også. Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Blir vel Assassins Creed, Mass Effect og CoD4 på meg Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har CoD og Halo, så blir vel noe ala E-wok sin situasjon, men jeg skal riktignok ha GHIII Lenke til kommentar
Northland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 COD4Guitar Hero 3 Assasins Creed Mass Effect Samme her! COD er alt skaffet! Blir dyrt.. GH3 trekker den totale prisen en del opp! :/ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) står i siggen min! Kommende: Haze, Assassin's creed,Uncharted drakes fortune,Orange box.. sånn! Endret 13. november 2007 av Akrabra Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Sitter nå å spiller Stranglehold, Ratchet & Clank og Call of Duty 4. Assassins Creed detter ned i postkassen i neste uke sammen med Need for Speed Pro Street og uken etter det igjen kommer vel Uncharted. Så man får mye å gjøre Ja, og CRYSIS detter ned i postkassen i dag! EDIT: Guitar Hero 3 og Singstar glemte jeg jo Endret 14. november 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
toazty Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 hvordan har folk tid til å spille alle disse spilla? har ikkje kjøpt meg nytt spill siden wow kom ut.. null tid til spilling , er vel egentlig litt missunelig på folk som kan sitte å si at de kjøper seg nytt spill hver uke.. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Super Mario Galaxy, Assassin's Creed, Uncharted Drake's Fortune, Ratchet and Clank Tools of Destruction, Haze.... Gleder meg enormt til fredag... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mass Effect. That's it. Satser på at det er mer enn nok til å holde meg opptatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå