Swafty Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei I dag når jeg skulle avslutte WoW frøys bare alt, hele bilde frøys og jeg klarte ikke komme meg ut av det. Ctrl alt del og sånt funket ikke. Så eneste løsning var og reboote PC-en, men når jeg kom til den windows loading screenen, så viste den seg i bare 1 sek før den reboota og sånt fortsatte det bare, sikkerhetsmodus skjedde det samme. Nå er eneste problem at jeg trenger PC-en til skolearbeid og det er veldig viktig siden vi bruker mye PC, og må gjøre noen lekser hjemme.. Jeg kan IKKE formatere altså, fordi fikk ikke tatt backup av noe, så jeg har masse viktige dokumenter på C som jeg trenger. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Og det hjelper heller ikke å velge "Siste fungerende.........." fra F8 menyen? Har du XP-CD-en eller har du mulighet til å komme deg ut i gjenopprettingskonsollen? Derfra kan du forsøke å kjøre en chkdsk /f og se om det kan rette om noe. Endret 13. november 2007 av norbat Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Ja, har en xp cd jeg kan hente i morra. Har den ikke her skjønner du. Takk for tips Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Og det hjelper heller ikke å velge "Siste fungerende.........." fra F8 menyen? Nei det hjalp ikke :/ Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Det er rene helvette.. var nødt til og formatere idag, fant ingen annen løsning... Men når jeg hadde formatert så ville plutselig ikke musa funke, koblet den ut og inn mange ganger i usben men funka allikevel ikke (har razer copperhead). Tenkte jeg måtte installere driver kanskje, men får ikke installert noe drivere uten mus. Prøvde å navigere meg fram med tastaturet, men funka ikke komme dit jeg skulle uten mus. Får lyst til og bare kaste PC-en ut av vinduet jeg.. er helt håpløst dette her... og alt det viktige jeg mista i formateringen.. helvette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå