_Furien_ Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Bor i Trondheim, og skal finne meg leverandør av tv-signaler. Står da mellom riks-tv sitt tilbud og canal digital sitt tilbud gjennom kabel-nettet. Noen fordeller med den ene i forhold til den andre? Riks-tv sin dekoder er vel klargjort for hd, mens jeg må betale ganske mye for en canal digital dekoder som er hd-klar. Noen som har noen gode tips? Modedit: Endret emnetittel. Endret 14. november 2007 av KVTL Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Personlig hadde jeg nok valgt kabeltv. Antar dette gir bedre signaler (dersom rikstv er antenne/parabol). Dessuten har du muligheten for å sette på pause, samt ta opp. Ville helt klart valgt Canal Digital tror jeg. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Personlig hadde jeg nok valgt kabeltv. Antar dette gir bedre signaler (dersom rikstv er antenne/parabol). Dessuten har du muligheten for å sette på pause, samt ta opp. Ville helt klart valgt Canal Digital tror jeg. Er kanskje greit å vite hva RiksTV er før man uttaler seg. RiksTV baserer seg på antennemottak (gammel type). Man kan også sette på pause, samt å ta opp. Snakker trådstarter om digital kabel-tv? Personlig ville jeg valgt kabel-tv (om du kan få digitalt) da du får langt flere tv-kanaler, HDTV kan man allerede få i Osloområdet + at utviklingspotensialet er større (bla superrask internett) Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Personlig hadde jeg nok valgt kabeltv. Antar dette gir bedre signaler (dersom rikstv er antenne/parabol). Dessuten har du muligheten for å sette på pause, samt ta opp. Ville helt klart valgt Canal Digital tror jeg. Er kanskje greit å vite hva RiksTV er før man uttaler seg. RiksTV baserer seg på antennemottak (gammel type). Man kan også sette på pause, samt å ta opp. Snakker trådstarter om digital kabel-tv? Personlig ville jeg valgt kabel-tv (om du kan få digitalt) da du får langt flere tv-kanaler, HDTV kan man allerede få i Osloområdet + at utviklingspotensialet er større (bla superrask internett) Regner med at det er digitalt ja... Tenker litt på en pvr-dekoder fra canal digital også, men da må jeg jo oppgradere med en hd-dekoder fra canal digital senere hvis det skal bli aktuelt.? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig hadde jeg nok valgt kabeltv. Antar dette gir bedre signaler (dersom rikstv er antenne/parabol). Dessuten har du muligheten for å sette på pause, samt ta opp. Ville helt klart valgt Canal Digital tror jeg. Er kanskje greit å vite hva RiksTV er før man uttaler seg. RiksTV baserer seg på antennemottak (gammel type). Man kan også sette på pause, samt å ta opp. Snakker trådstarter om digital kabel-tv? Personlig ville jeg valgt kabel-tv (om du kan få digitalt) da du får langt flere tv-kanaler, HDTV kan man allerede få i Osloområdet + at utviklingspotensialet er større (bla superrask internett) Regner med at det er digitalt ja... Tenker litt på en pvr-dekoder fra canal digital også, men da må jeg jo oppgradere med en hd-dekoder fra canal digital senere hvis det skal bli aktuelt.? Bør være mulig å få HDTV-dekoderen med en gang? Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Personlig hadde jeg nok valgt kabeltv. Antar dette gir bedre signaler (dersom rikstv er antenne/parabol). Dessuten har du muligheten for å sette på pause, samt ta opp. Ville helt klart valgt Canal Digital tror jeg. Er kanskje greit å vite hva RiksTV er før man uttaler seg. RiksTV baserer seg på antennemottak (gammel type). Man kan også sette på pause, samt å ta opp. Snakker trådstarter om digital kabel-tv? Personlig ville jeg valgt kabel-tv (om du kan få digitalt) da du får langt flere tv-kanaler, HDTV kan man allerede få i Osloområdet + at utviklingspotensialet er større (bla superrask internett) Regner med at det er digitalt ja... Tenker litt på en pvr-dekoder fra canal digital også, men da må jeg jo oppgradere med en hd-dekoder fra canal digital senere hvis det skal bli aktuelt.? Bør være mulig å få HDTV-dekoderen med en gang? Jo, det bør jo det, men da mister jeg pvr-muligheten igjen.. Dessuten har jeg tenkt til å ikke legge så alt for mye i det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå