Gå til innhold

Touchscreen for Mac Mini (OS X)

Lufen

Anbefalte innlegg

Vi holder på med et prosjekt hvor vi skal bruke en Mac Mini til å styre stereoen og da ønsker vi å bruke en touchscreen slik at vi slipper å finne fram musen bare man skal bytte sang.

Jeg har funnet noen Lilliput touchscreener som fungere med OS X men ikke funnet noen som selges i Norge, noen som vet om noen?

Har dere noen andre tips til touchscreener som passer til OS X, samtidig som de ser bra ut og er rundt 10". Pris rundt 3000kr inkl moms. ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi holder på med et prosjekt hvor vi skal bruke en Mac Mini til å styre stereoen og da ønsker vi å bruke en touchscreen slik at vi slipper å finne fram musen bare man skal bytte sang.

Jeg har funnet noen Lilliput touchscreener som fungere med OS X men ikke funnet noen som selges i Norge, noen som vet om noen?

Har dere noen andre tips til touchscreener som passer til OS X, samtidig som de ser bra ut og er rundt 10". Pris rundt 3000kr inkl moms. ?

Jeg har en 10,4" touchscreen sjerm for salg på QXL.no, når jeg ser på driver CD-en som fulgte med, så har den driver til iMac OS 9X, iMac OS X. Vet ikke om Hardware vil la meg linke til denne siden, men denne skjermen ligger under QXL.no > Kategorier > Data & Hardware > Dataskjermer/fremvisere > Øvrig.

Håper dette kan være noe for deg.

PS. Budet går ut Lørdag 17/11/2007 20:11.

Link: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=520368554

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...