Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Få alle filene i en mappe på web listet i en webside?

Anbefalte innlegg

Har en del filer som er sortert i mapper hos webhosten min. Hosten har tydligvis hindret visning av filene ved å bare skrive inn www.domenet.no/mappenmedfiler/, siden det kommer Permission Denied.

Finnes de en måte å få laget et enkelt navigeringssystem?

Det beste hadde vært en ferdiglaget webside, som automatisk lister opp alle filene i mappen. (Det er litt masse stress å legge inn linker til alle filene, siden det ofte kommer nye)

Vet at det går an å bruke .htaccess til å hindre visning av filer, men det er ikke den metoden som er brukt hos hosten min.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må få slenge inn en liten link til IEimage .. Hvis du bruker IE, og kommer over en side med f.eks mange thumbnails .. direkte linka til bilder.. Hvis du tilfeldigvis kommer over noen sånne.. så kan du bare høyreklikke i ie.. og velge.. "show images".. og så får du en fin side med alle linkene.. enjoy.. ;)

Lenke til kommentar
Hosten har tydligvis hindret visning av filene ved å bare skrive inn www.domenet.no/mappenmedfiler/, siden det kommer Permission Denied.

Jeg har omvendt problem.. hvordan hindre mappevisning på ankelt mapper??

Noen vil jeg at det skal være sånn, mens andre ikke... hvordan sette permition denied på en mappe??

Apache + win2000 btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...