Footy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Fant svar på spørsmålet mitt, bruker samme post til å poste et nytt spørsmål. Hva er definisjonen på "et forlegningsmessig tegnet anlegg"? Er det en tegning av et anlegg i oversiktlig form? Eller en tegning av et anlegg Endret 13. november 2007 av Footy Lenke til kommentar
Footy Skrevet 15. november 2007 Forfatter Del Skrevet 15. november 2007 ingen som vet dette? det er innen elektriker yrket dette er snakk om Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 (endret) Har ikke peiling, men kan det være slik at hvis man utifra tegningen kan se om det skal legges skjult/åpent, så er det ett "forlegningsmessig" tegnet anlegg? eneste jeg kan tenke meg. Endret 16. november 2007 av CHB3 Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 hei! mener du forlegningsriktig tegning av anlegget? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Nei, "forlegningsmessig tegnet anlegg" Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 hm.. er det i sammenheng med noe da? oppgave, jobb etc? Lenke til kommentar
Footy Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 vel det er bare et stand alone spørsmål, men skal det være i sammenheng med noe så må det vel være styreskjømskjema tipper jeg, men det står ikke noe Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 eneste jeg fant om det var dette etter en rask google.. (ca mitt på siden er det en som bruker ordet. ) Lenke til kommentar
runerask Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Tar jeg ikke helt feil så er det tilkoblingspunktene som skal tegnes hvor dem er koblet til. Det vil si at du ikke skal tegne en linje 90 grader rett på en annen linje, men ha en liten vinkel mot det punktet den er koblet til. Ikke slik; ----------------| men slik -----------/| (skråstrek viser her at tilkoblingspunktet er lengre opp) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå