Torsteinen Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Ta å LUKT på den snusen dere! Grunn nok til å la være!! Men uansett, min første: "bakte", smelte opp i leppa, lo, moste, RANT!!!, gadd ikke ta ut, kjeften full av snus, spy Min andre snus: En klype hawken, nytelse, NYTELSE, NYYTEELSEE, 1 time med snus, SVIMMEL Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Forresten...noen som har smakt General Whisky?? mvh Pantera Nei, men jeg har lenge gått å lurt på å kjøpe meg ei flaske. Får se neste gang jeg er i Sweden. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Har liksom ikke tørt å kjøpe'n enda......hver gang jeg er på polet i Strømstad, så blir det stort sett favorittene fra Islay. Noen som veit hva den koster på polet i Norge? mvh Pantera Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Det er fantastisk med en god tønne formet general, men ingenting er som Tiedemanns Rød3 Men siden tobakken er godt opp til 150 kroner blir det vel mer snus på meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Men siden tobakken er godt opp til 150 kroner blir det vel mer snus på meg! Røykerne får gjennomgå mens General hyller seg selv for å forminske antall røykere. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 (endret) Man pakker da ikke snusen. Dvs hos Gothia Tobakk i Sverige og hos Tiedmanns i Norge gjør de det, i dertil egnede bosker. Men for å leggen under leppa.....nei. Den er mye bedre upakket. Blir passe myk, og avgir mer deilig 'saft'. To fingre i boksen....samle en passe haug og inn under leppa. Sorry mac. Her pakkes snusen. Teknikken der men grafser i seg en dose mellom to fingre og stapper den i leppa er uaktuell. Endret 6. januar 2004 av Luftbor Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ta å LUKT på den snusen dere! Grunn nok til å la være!! Får orgasme av å lukte på den. Herlig Lenke til kommentar
HuncH Skrevet 31. januar 2004 Del Skrevet 31. januar 2004 En god klyppe som slenges rett i overleppa, det er tingen det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå