Gå til innhold

Snus og dens pakkemuligheter!

Kaskaso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husker dere den første prisen??

Jeg gikk tom for røyk og hadde selvsagt ikke penger. Eneste mulighet for å få litt nikotin var å få snus av en kompis.....det var som å komme til himmelen! Ble ikke dårlig heldighvis :woot: Har vært snuser siden da (10-11 år siden).

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Den første snusen som kompisen min tok, var min, det gikk jo fint de første 5 minuttene, men så hosta han, og snusen føyk ut av leppa, ned i munnen og han svelgte den med et feiltak. :p.

Han spydde som et ###### ut igjennom bilvinduet (bare rolig, det gikk bra med bilen) helt til han kom hjem.

Etter det har han ALDRI prøvd snus igjen (4-5år siden)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Noen som har prøvd å snuse med underleppa eller der noen hockeyspillere gjør det :roll: Man baker selvfølgelig en avlang tønne som man brukker tungen til å plassere i leppen. Denne prosessoren softer ut snusen og gjør alt mer behagelig.

Siden det er nyttår idag har jeg anskaffet meg en Petterøes Blå med mintsmak. Utrolig lett å bake og en fin variasjon fra klassikeren general.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Huff, porsjon er håpløst. Navnet "bleier" er et meget passende navn til denne forferdeligheten; det lukter jo faktisk som brukte bleier.

Lenke til kommentar

Man pakker da ikke snusen. Dvs hos Gothia Tobakk i Sverige og hos Tiedmanns i Norge gjør de det, i dertil egnede bosker. Men for å leggen under leppa.....nei. Den er mye bedre upakket. Blir passe myk, og avgir mer deilig 'saft'. To fingre i boksen....samle en passe haug og inn under leppa.

Forresten...noen som har smakt General Whisky??

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

forøvrig....min første pris var for 16 år siden (var ca 13 år). Da kostet en boks rundt 13-14 kroner. Var på fest og prøvde bare for moro skyld.....syntes faktisk det var godt dengang også....ikke susete i huet, men den rant nok ganske mye. Var nok bare halvparten av prisen jeg pakket som havna under leppa....resten havna vel på gulvet......men lærte kjapt kunsten (og ikke pakke).

Har heller aldri vært inne på tanken å slutte. Det er rett og slett for godt....

mvh

Pantera

(1 boks om dagen)

Lenke til kommentar
forøvrig....min første pris var for 16 år siden (var ca 13 år). Da kostet en boks rundt 13-14 kroner. Var på fest og prøvde bare for moro skyld

Til de prisene hadde ikke jeg snusa for morro skyld. Da hadde det vært blodig alvor. Muligens gått for nm-tittel eller noe.

Uansett, jeg foretrekker "to-finger-klype" pakket løst under overleppa av tunga.

Det smaker, det lever, det er godt, det er general... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...