Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Noen som vet om et bra CD/DVD emulator som virker bra på Fedora-8? Det er ikke nok for meg at dere skriver: mount -o loop -t iso9660 -r cd_image.iso /mnt/cdrom Fordi jeg skal mounte MDF/MDS filer. For mer beskrivelse: Rett og slett mounte en mini-iso av Battlefield2. Spm 2: Edit: Jaja. Er noen som aner hvordan man greier og få wine til og starte battlefield2 ? Eneste jeg får er battlefield2 logoen og svart bagrunn, så kommer bagrunnen tilbake. Leste at det er grunnet DirectX som ikke eksisterer til Linux. Leste om Cedega. Men det koster penger, og lite er jeg villig til og betale... Da skal jeg bare drite i battlefield2 og heller boote opp windows, Eller kjøre det som vitruell. Endret 13. november 2007 av Deimos87 Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 CDemu ! Fungerer kjempebra, men du må fortsatt bruke en nocd-crack. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Hvorfor må jeg bruke crack? Grunnet Wine? Lenke til kommentar
Rallare Svensson Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hvorfor må jeg bruke crack? Grunnet Wine? Jackpot! Wine støtter så og si ingen kopisperringer. *EDIT* Ser at utviklerne har begynt å fokusere på kopisperrer, så du kan sjekk utviklingen fremover. =) Endret 13. november 2007 av nisselue Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg laget faktisk netopp et blogginlegg om et utrolig enkelt program som heter AcetoneISO2:) http://pinkit.freehostia.com/?p=11 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 http://pinkit.freehostia.com/?p=11 Jaha.... Tja. Aner ikke hvordan jeg skal få det installert på Fedora 8. Kan lite om og "komplimere" eller hva faen det heter. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Er jo ikke så vanskelig å installere fra source. Det er bare å laste ned source filene og følge instruksjonene. De ligger en plass i #.TAR.GZ filen og heter README, INSTALL eller lignende. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 du har jo også mdf2iso hvis du vil ha den som en vanlig iso fil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå