guttorm Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Det skal være så enkelt ja om det er selve bios chippen som er ødelagt/badflashet. Jo bare hyggelig du. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Da har du forstått det riktig ja :-) Lenke til kommentar
MirMic Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hvis du kan fjerne biosen fra en socket. Så har jeg sett en forlengelse ledning til socket'en slik at du kan flash'e bios på en annen PC. Men det er lenge siden jeg så noe slikt. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 17. november 2007 Forfatter Del Skrevet 17. november 2007 Mmmh, kan kanskje være en ide. Men pappa vil ikke låne bort hovedkortet sitt, fordi han er redd jeg ødelegger noe.. Så tror jeg bare tar og bestiller ny BIOS. Takk for hjelp uansett ; ) Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Da har jeg fått BIOS'en min, men det er fortsatt ikke noe tegn til liv på skjermen. CPU blir varm, så det er nok ikke PSU det er snakk om i dette tilfeldet. Alle vifter går, men tastur eller skjerm vil ikke funke : S Har sett på et brukt A8N-SLI Premium, får det for 400,- kr, og er ganske lei av og feilsøke.. Hva tror dere, har dere noen fler innvendinger? Eller har northbridge'n død? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå