Gå til innhold

Installere XP på nytt uten å miste filer

:---{D

Anbefalte innlegg

Ettersom at maskina begynner å bli treigere og treigere vurderer jeg sterkt å installere XP på nytt. Men det er en god del filer jeg aller helst vil beholde.

Jeg har ikke noen ekstern harddisk, men jeg har en parisjon på 16 GB jeg ikke har noe på. Er det dumt å ha XP på en så liten partisjon?

Er det eventuelt noen bedre måter å ta vare på filene?

Takk for all hjelp.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ettersom at maskina begynner å bli treigere og treigere vurderer jeg sterkt å installere XP på nytt. Men det er en god del filer jeg aller helst vil beholde.

Jeg har ikke noen ekstern harddisk, men jeg har en parisjon på 16 GB jeg ikke har noe på. Er det dumt å ha XP på en så liten partisjon?

Er det eventuelt noen bedre måter å ta vare på filene?

Takk for all hjelp.

Xp burde gå fint på 16GB hvis du ikke legger inn noe annet på partisjonen, altså en rein os partisjon :)

Edit: Leif

Endret av Danbannan
Lenke til kommentar

Som nevnt ovenfor, burde ikke dette være noe problem. Du kan også innstalere på den andre partisjonene, men bare som en annen mappe. Men det blir fort mye rot. Har personlig 4-5 Windowser på en partisjon (og slikt blir det rot av). Husk å slette passord o.l på brukeren du har nå, for å få adgang til filene i neste system ;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...