Gå til innhold

Kan eg kjøpa koffein på appoteket?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på det.

Lær deg heller å drikke kaffe. Det smaker så utrolig godt, og finnes i så mange varianter. Kaffe er deilig både for å holde seg våken, og kose seg. :D

Ellers er jo alternativet Red Bull, Battery, og Burn. De to sistenevnte har forøvrig et meget lavt innhold av koffein, mener jeg. Bull selges jo ikke her.

Drikk kaffe istedet. Mye bedre - ren nytelse :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bumper denne litt jeg.

Hvis jeg er ute etter mest mulig koffein i en drikke, hva bør jeg drikke? Da tenker jeg på leskedrikker alà Red Bull o.l., altså ikke kaffe.)

Ellers lurer jeg på hva annet jeg kan putte i meg for å holde meg våken.

Kom med forslag. =)

Lenke til kommentar

Om du har prøvd kaffe over en lengre periode, og vet at du aldri kommer til å like det finnes det ihvertfall 2 muligheter jeg selv har prøvd.

Vet ikke hvordan det er med Norge men i Sverige selges det koffeinpiller på apoteket reseptfritt. 40 kroner for 30 piller.

Ellers kan du kjøpe koffeinpulver på for eks http://www.wellcoolstuff.com/Merchant2/mer...tegory_Code=WLE

Pillene hadde dårlig effekt på meg. Spiste 5 stykker og eneste jeg merka var kvalme.

Har prøvd begge deler og må konkludere med at pulveret fungerer best. Men det må snortes og har en forferdelig smak.

Tviler på at jeg gidder å kjøpe noen av delene noe mer. Siden jeg er glad i kaffe ;)

Det ser forresten kanskje ikke så bra ut om du tar opp en zip-pose med noe hvitt pulver i, og snorter det på for eks tentamen, så mitt råd er egentlig at du lærer deg å like kaffe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...