Feil Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 lurer på hvor man kan få kjøpt 120 film ( i norge ) og hvis mulig, hvor man kan få denne fremkalt. håper noen her sitter med et svar. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Farvelabben selger 120-film, blant andre. De fleste fremkaller slikt, i alle fall de store. Jeg har pleid å fremkalle slikt selv, men jeg vet at Japan Photo i alle fall gjorde det før. Det tar imidlertid litt lengre tid enn vanlig. Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 120 film er forsatt ikke noe spesielt vanskelig å få tak i (hvis man ikke er ekstremt kresen på at det MÅ være akkurat den eller den typen). Fotosentralen (som leverer til en god del norske fotobutikker) har forsatt bla. Fuji Pro NPH 160/400 iso, Fuji Reala 100 iso, Kodak Portra 160/400 nc/vc, som lagervare, mulig det må bestilles, men FS er kjappe og varene er stort sett fremme dagen etter.. De fleste butikker med timesfremkalling ville jeg tro kunne fremkalle 120 C41 film på 1 time, det gjør i alle fall vi der jeg jobber. Lenke til kommentar
modin Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Fotovideo har en del 120mm både svarthvit og dias. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå