collet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Atle Karlsen slutter i DumDum Boys! Trist, mannen var dyktig - ikke minst som låtskriver. Endret 13. november 2007 av collet Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg synes det er helt greit jeg, forhåpentligvis starter han noe eget som ikke ligner Dumdum i det hele tatt. Ikke for at Dumdum er dårlig, men jeg liker forandring:p Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke likt noe av dumdum boys siden Transit. Og jeg var fan. Kanskje de får inn en ny som bringer noe friskt med seg. Lenke til kommentar
Swictor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har ikke likt noe av dumdum boys siden Transit. Og jeg var fan. Kanskje de får inn en ny som bringer noe friskt med seg. Det sto visst at de ikke skal få tak i en ny.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Får håpe dette ikke er siste spikeren i kisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå