PrizoN Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei -Kjøp av 2GB ram til ASUS A8N-SLI DELUXE Noen forslag eller anbefalinger ? Jeg må finne noe som passer dette hovedkortet. MVH PrizoN Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Vel, jeg er kingston fan..kjøp 2x PC3200 400mhz cl3.. Vanlig valueram er bra nok Lenke til kommentar
PrizoN Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Du har ikke no Corsair anbefalinger ? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Du har ikke no Corsair anbefalinger ? Beklager, aldri vært nødt til å prøve de. Husker ikke andre merker jeg har brukt enn Infinion og TakeMS. Noen spesiell grunn til at du vil ha Corsair? Lenke til kommentar
padda Skrevet 21. november 2007 Del Skrevet 21. november 2007 Hey, sitter med samme problemstilling og samme hovedkort selv, og har ikke peiling på RAM.. Men er det altså disse her du mener? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 sorry seint svar, vært på tur... ja, det er slike, men jeg kjøper aldri KIT. kjøp 2 stk vanlige, har de samme chip så er det det samme som å kjøpe KIT og du betaler mindre. kjøper ofte 2 samtidig og har aldri skjedd at de har hatt forskjellg chip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå