Barry White Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Heisann. To LAN i Sør-Trøndelag skal samarbeide om ett større ett, og vi trenger hjemmeside. En i det nye crewet har laget sidedesign i photoshop som en PSD fil men ingen kan programmering. Det er snakk om å bryte ned PSD fila slik at fanen med linker fungerer, at de linker til sider en kan få til å redigere, og at en kan legge inn nyheter. Trenger ikke å være noe avanserte greier dette, men om jeg skal begynne med iframes og sånt kan det fort bli veldig klønete. I starten av desember skal også påmeldingen starte. Også dette har vi ikke på plass. Vi har tenkt litt på joombla, men er usikre på dette systemet. Tips og forslag mottas med takk! Om noen kunne ha hjulpet oss med dette, hadde det vært toppers! Ta kontakt! Endret 13. november 2007 av foilltank Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Om dere skal bruke design som er laget i photoshop må dere skjære ut de forskjellige delene. Altså bruk slice-tool. Lenke til kommentar
FrodeNilsen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Heisann. To LAN i Sør-Trøndelag skal samarbeide om ett større ett, og vi trenger hjemmeside. En i det nye crewet har laget sidedesign i photoshop som en PSD fil men ingen kan programmering. Det er snakk om å bryte ned PSD fila slik at fanen med linker fungerer, at de linker til sider en kan få til å redigere, og at en kan legge inn nyheter. Trenger ikke å være noe avanserte greier dette, men om jeg skal begynne med iframes og sånt kan det fort bli veldig klønete. I starten av desember skal også påmeldingen starte. Også dette har vi ikke på plass. Vi har tenkt litt på joombla, men er usikre på dette systemet. Tips og forslag mottas med takk! Om noen kunne ha hjulpet oss med dette, hadde det vært toppers! Ta kontakt! Html egner seg ikke til absolutt formatering, så dere angriper problemet gale veien. Mulig dere kan bruke mesteparten av det, men det kan jeg ikke uttale meg om med så liten informasjon. Om jeg skal kunne hjelpe dere trenger jeg å se bildet dere har laget. Hvorfor ikke poste en jpeg versjon av det? Jeg trenger også forutsetninger for leserene. Bruker de IE7, FF, eller Opera, og skal kun leses på normal PC? I så fall trenger det ikke bli så vanskelig. Hvis dere ønsker at siden skal kunne leses på pda og mobil, må alt skrives om. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Skjermskudd sendt på PM. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Vi tar 250,- pr. time for psd-til-html Du får et design basert på xhtml og css. Validert og klar til levering innen 3 virkedager Lenke til kommentar
arex1337 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 http://www.lystadonline.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå