Gå til innhold

xbox 360 halo3 special edition vs xbox 360 premium

c7Nn

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å stikke til ebgames og bytte min playstation2 m/5 spill mot en xbox 360, men jeg trenger hjelp med å velge hvilken 360 jeg skal velge..

jeg skal enten ha premium eller halo3 special edition, men er litt usikker på hva som følger med i de forskjellige pakkene osv og ettersom at det bare er 100kr forskjell så er ikke det så nøye hvilken jeg velger, vil bare ha den med mest i pakken :p

jeg leste at halo3 special edition hadde: Play & charge kit, 20gb harddisk, 1 trådløs kontroll, hdmi utgang og headset.

følger det ikke med cat5 kabel eller hdmi kabel?? følger det med på premium?

Og følger det med Play & charge kit til premium?

PS: jeg bryr meg ikke om designet.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg var innom EBgames i Porsgrunn på lørdag og byttet Ps2 og 5 spill mot Halo 3 versjonen. Halo 3 har HDMI utgang, men HDMI kabel følger ikke med, men du får med play and charge kit noe som jeg syntes er veldig tilfredstillende. Da jeg byttet Ps2'en min inn fikk jeg også tilbud om å kjøpe Halo 3 legendary Edition for bare 200,-kr. Dette gjorde jeg selvfølgelig med en gang. I Halo 3 konsoll pakka så får du også med 2 koder til spesielle bilder og temaer av Halo 3pillet. Hvis du skal til porsgrunn å gjøre dette så syntes jeg at du burde bytte Ps2'en din i Halo 3 pakka, jeg synbtes at du egentlig burde gjøre det uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...