Agathos Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei, Jeg har kabel-tv fra Get og har da en slik Get Box. Denne synes jeg er skjemmende og vil helst plassere ute av syne, men da får ikke fjernkontrollen kontakt. Er det mulig å få kjøpt en IR-mottaker eller noe sånt som kan kobles til Get Boxen slik at jeg kan gjemme den men fremdeles bruke fjernkontrollen? Jeg har allerede tilsvarende for blant annet det trådløse tastaturet mitt til pc-en og fjernkontrollen til stue-pc-en, så teknologisk må det jo være mulig så lenge Get Boxen har mulighet for det. Har ikke funnet noe slikt produkt på Gets hjemmesider, men kanskje noen her på forumet vet om en løsning? Mvh Trond Erik Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hei, Jeg har kabel-tv fra Get og har da en slik Get Box. Denne synes jeg er skjemmende og vil helst plassere ute av syne, men da får ikke fjernkontrollen kontakt. Er det mulig å få kjøpt en IR-mottaker eller noe sånt som kan kobles til Get Boxen slik at jeg kan gjemme den men fremdeles bruke fjernkontrollen? Jeg har allerede tilsvarende for blant annet det trådløse tastaturet mitt til pc-en og fjernkontrollen til stue-pc-en, så teknologisk må det jo være mulig så lenge Get Boxen har mulighet for det. Har ikke funnet noe slikt produkt på Gets hjemmesider, men kanskje noen her på forumet vet om en løsning? Mvh Trond Erik Jeg vet det finnes en (eller flere?) typer IR-videreformidlere ute på markedet, men hvorvidt disse selges i Norge eller detaljer om disse vet jeg dessverre ikke.. Du kan jo vurdere å investere 79,-/mnd ekstra og få deg en PVR istedet som tar seg greit ut! Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 noen møbelforetninger har slike IR-vidreførere, også enkelte elektronikkkjeder. Get har ingen de støtter, prøv deg fram. Ellers ser PVR-dekodren penere ut (subjektivt), men fjernkontrollen/motageren er også sterkere :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå