ATWindsor Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg er på utikk etter en webbutikk som kan levere ferdigbygde maskiner, og som har litt utvalg på komponentfrontern, komplett feks lar deg ikke velge i så veldig mye når man bygger, vil gjerne ha noen som tilbyr mesteparten av vareutvalget når det skal bygges (og som selvsagt ikke er alt for dyr), noen som har tips? AtW Lenke til kommentar
Blue Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har kikka litt rundt selv og jeg vil si at muligens Netshop er best her, men Komplett som en god nr. to Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har kikka litt rundt selv og jeg vil si at muligens Netshop er best her, men Komplett som en god nr. to vil si det er motsatt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Har kikka litt rundt selv og jeg vil si at muligens Netshop er best her, men Komplett som en god nr. to vil si det er motsatt Fin Fint, men nå har jeg allerede nevnt hvorfor jeg synes komplett ikke er så godt egnet i dette tilfellet, nemlig at det er lite utvalg når man får de til å bygge PCen... AtW Lenke til kommentar
XitereX Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kan datakjeden.no være noe da?? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 SHG bygger vel ut fra mer eller mindre hele vareutvalget for 500 kr Lenke til kommentar
Blue Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 SHG bygger vel ut fra mer eller mindre hele vareutvalget for 500 kr gikk ikke di konkurs for ei stund siden da Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Shg er nok ikke konkurs. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Kan datakjeden.no være noe da?? Fant ikke noen plass der jeg kunne justere deler jeg da men Endret 13. november 2007 av Blue Lenke til kommentar
Blue Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Shg er nok ikke konkurs. Var det ikke en epistel om dem da....for en stund siden Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Shg er nok ikke konkurs. Var det ikke en epistel om dem da....for en stund siden Det kan hende at du tenker på streiken? Alle de lager ansatte gikk ut i streik. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Shg er nok ikke konkurs. Var det ikke en epistel om dem da....for en stund siden Det kan hende at du tenker på streiken? Alle de lager ansatte gikk ut i streik. Ja det var det ja. Og di som streika ble trua med sparken Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kva med å sjølv velge komponentar og få dei til å bygge den for nokre få hundre kroner ekstra? Som denne tenesta frå netshop? Det er sikkert også tilsvarande tenester frå andre netshopper. Det følger med 3 års garanti når du kjøper denne tenesta. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Kva med å sjølv velge komponentar og få dei til å bygge den for nokre få hundre kroner ekstra? Som denne tenesta frå netshop? Det er sikkert også tilsvarande tenester frå andre netshopper. Det følger med 3 års garanti når du kjøper denne tenesta. Tror du leste litt vell fort. Montering av stasjonær PC for komponenter du fritt har valgt selv. NetShop kan også montere PC-er der du som kunde velger fritt fra vårt sortiment. Disse PCene har vanlig komponentgaranti og faller ikke innunder NetShop PC garanti på 3 år. Montering vil selvfølgelig bli utført av våre profesjonelle teknikere. Ønsker du 3 års garanti på din PC anbefaler vi at du sjekker våre stasjonære PC modeller her. Disse modellene er nøye konfigurert med tanke på ytelse og kompabilitet, men gir deg allikevel stor frihet når det gjelder konfigurerings muligheter. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Kva med å sjølv velge komponentar og få dei til å bygge den for nokre få hundre kroner ekstra? Som denne tenesta frå netshop? Det er sikkert også tilsvarande tenester frå andre netshopper. Det følger med 3 års garanti når du kjøper denne tenesta. Noe sånn er typisk noe jeg er ute etter, om noen har flere tips om butikker om har noe slikt som ikek er nevnt tar jeg gjerne i mot. AtW Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 SHG lar deg velge mellom det aller meste de har, men da må du ha litt kunnskaper om slikt. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg trodde PSData var de "beste" på slikt jeg, akkurat nå er vel kanskje NetShop litt overarbeidet uansett. Selv om de er et godt alternativ på tross av litt sviktende support for tiden. Lenke til kommentar
nb Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 DigitalImpuls bygger m/garanti for ca en tusing. I alle fall om man går i den fysiske butikken deres i Oslo, men de fikser det sikkert om man ringer de også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå