Gå til innhold

Mekke eget treningstudio

Tå.

Anbefalte innlegg

Har hatt store planer om å begynne å trene skikkelig i mange men det har som oftest blitt med tanken. Så jeg har nå planer om å lage mitt eget lille treningstudio(35kv) men er usikker på hva slags treningsutsyr jeg skal investere i og hvor man finner billig utstyr.

Det jeg har bestemt meg for å skaffe foreløpig er en styrkebenk, noen manualer(justerbare), boksebag og et par treningsmatter. Har planer om å fokusere på å trene overkroppen med fokus på bryst, rygg og armer. Bein og utholdenhet vil ikke være prioritert.

Så er det noen som har noen tips til hvilke annet utstyr jeg bør kjøpe inn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvorfor på død og liv ikke trene bein? jaja, jeg ville kjøpt et eller flere store speil. Særlig om du skal ha det for deg selv. hadde trent nesten naken da altså. Hvis ikke det å se musklene i arbeid er inspirasjon, så vet ikke jeg.

curl stang kan være kjekt.

Lenke til kommentar
hvorfor på død og liv ikke trene bein? jaja, jeg ville kjøpt et eller flere store speil. Særlig om du skal ha det for deg selv. hadde trent nesten naken da altså. Hvis ikke det å se musklene i arbeid er inspirasjon, så vet ikke jeg.

curl stang kan være kjekt.

hmm, hadde investert i olympiastang så du kunne tatt knebøy/mark/roing/frontpress/benk... kan selvfølgelig bruke mindre stenger også, men tåler ikke så my da :p

og selfvølgelig vektskiver, maaaaaaase vektskiver :p

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...