Futurama Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har et problem med Javascript i f.eks. nettby. Får ikke lagt til ny venn. Jeg trykker på aksepter men ingenting skjer. Når jeg setter musepekeren over aksepter så står det java script:wnd= Hva må jeg gjøre for å få fikset dette problemet? Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg tviler på at dette problemet ligger hos nettby, så det du eventuellt kan gjøre er å prøve å starte nettny i en annen nettleser som Mozilla Firefox eller Opera? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg tviler på at dette problemet ligger hos nettby, så det du eventuellt kan gjøre er å prøve å starte nettny i en annen nettleser som Mozilla Firefox eller Opera? Har prøvd begge de to ,men samme problem der også. Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Og du har heller ikke noe tredjeparts-program som blokkerer Javascript? Á la Norton Internet Security eller lignende? Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Bruker Norman virus control og winpatrol Lenke til kommentar
v3g4rd Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Du kan prøve å deaktivere disse og se om det hjelper. Hvis ikke det fungerer, er jeg dessverre rådløs:) Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Du kan prøve å deaktivere disse og se om det hjelper. Hvis ikke det fungerer, er jeg dessverre rådløs:) Hmm,funket visst å slå av winpatrol gitt. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå