Recon Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Siden man både har jul og 30-årsdag på en uke i desember, må jeg snekre sammen ønskelister. Tenkte at et digitalt kompaktkamera kan være en ok ting. Men siden jeg drar på så masse rare gadgets, vil jeg gjerne ha følgende: - så lite/tynt som mulig - enkelt (jeg har NULL peil) - helst min 3x optisk zoom - antall megapiksler er ikke det kritiske punktet. Over 3, men om det er 5-6-7 eller 9 spiller vel mindre rolle for mitt kunnskapsnivå uansett. - gjerne tåle litt juling, men ikke kritisk - raskt og "stabilt", har sett madammens mju som både er treigt og udugelig til å ta skarpe bilder, uansett hvor rolig motivet er. Håper noen forbarmer seg. EDIT: Beklager at jeg glemte prisnivå. Jeg aner ikke hva slikt koster, men 3k max? Endret 13. november 2007 av Recon Lenke til kommentar
berland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 - så lite/tynt som mulig- enkelt (jeg har NULL peil) - helst min 3x optisk zoom - antall megapiksler er ikke det kritiske punktet. Over 3, men om det er 5-6-7 eller 9 spiller vel mindre rolle for mitt kunnskapsnivå uansett. - gjerne tåle litt juling, men ikke kritisk - raskt og "stabilt", har sett madammens mju som både er treigt og udugelig til å ta skarpe bilder, uansett hvor rolig motivet er. Du må legge et konkret prisnivå også til kravlista di. Lenke til kommentar
Recon Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Beklager. Korrigert. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Canon Ixus 950 eller Ixus 860 og Sony DSC-T200 er populære og gode kameraer som vil passe til din bruk tror jeg ... Lenke til kommentar
Recon Skrevet 16. november 2007 Forfatter Del Skrevet 16. november 2007 Flott. Skal ta en titt på de der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå