JoMs Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Da jeg måtte restarte maskinen etter at windows et-eller-annet-programm hadde funnet virus, slettet viruset og ville restarte maskinen, så jeg restartet og etter det virket ikke det trådløse nettverkskortet. Jeg har en HP Pavilion dv9000. Det reagerer ikke når jeg slår det på og av med bryteren på maskinen og kortet er helt borte fra enhetsbehandling. Det kortet for "kabel-nett" (kan ikke så mye om sånt enda:P) fungerer helt perfekt, men hadde jo vært greit med trådløst nett igjen. har noen en løsning på dette som ikke er altfor dyr? Takk på forhånd. Endret 13. november 2007 av joms Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Last ned og instaler driverene til det trådløse nettverkskortet ditt Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Driver til Hpen din Skal sikkert være et av Wireless Lan Driverne Lenke til kommentar
JoMs Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Takk folks:D Kortet er oppe å går igjen^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå