Klumpete Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei! Når jeg starter et spill eller en film kommer det opp bluescreen i et halvt sekund og PC-en slår seg av. Hva skal jeg gjøre?? Martin BTW: Jeg har nyeste grafikkdrivere. Endret 13. november 2007 av IronMartin Lenke til kommentar
brukerenerslettet Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har det alltid vært sånn? Hvis det ikke har, så kan du "rulle tilbake" grafikk driverne. Står det hvilket fil som det er feil med? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Nei.. Det har fungert en gang.. plutselig funket det ikke Og jeg har ikke noen systemgj. opprettings punkter heller... Det hjalp heller ikke å rulle tilbake driverene... Står heller ikke noen fil, eller jeg rekker ikke å se det, da den slår seg av med en gang.. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Få broren din til å spørre Thor Idar.. Han vet alt! Orakelet himself ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå