payneee Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Denne gangen må det har gått litt for fort for Nvidia folka. Når jeg skulle sette meg godt til rette å se en HD-film var svartnivået helt på trynet!. Det som skal være svart er lyse-grått. Den svarte stripa oppe og nede er helt svart, men det som skal være svart i filmen er altså lyse-grått. Jeg syntes dette var litt merkelig og testet derfor med 7800gtx kortet mitt, og vips der var det som skulle være; svart i filmen var svart. Det ble brukt samme avspiller(MPC) og samme film på begge kortene. Har prøvd xvid og alle mulige formater. Både XP og vista er prøvd med samme resultat. Jeg mistenker at det er driverne som skaper dette problemet? Har prøvd driverversjon 169.02 og beta drivern(169.04) til 8800GT. Noen som kan hjelpe meg?, sitter å vurderer om jeg skal benytte meg av angreretten på dette kortet, da jeg bruker PC-en til mye filmbruk. Endret 13. november 2007 av payneee Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Tror ikke det er noe galt med kortet, men har du prøvd å justere brightness nivået litt? Hender at selv om det står på standard instilling så blir det for lyst allikevel. Lenke til kommentar
payneee Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Tror ikke det er noe galt med kortet, men har du prøvd å justere brightness nivået litt?Hender at selv om det står på standard instilling så blir det for lyst allikevel. Det kun når jeg spiller av video. Ellers i windows er det ikke spesielt lyst, så brightnessen er nok ikke satt høyere. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Har du sjekket innstillingene i kontrollpanelet? Har ikke hørt om noen andre som har hatt de problemene. Har selv testa Blu-ray på 8800GT, dog med en litt nyere driver. Ingen problemer der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå