StianL_80 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei Planer om å bygge anlegg i bilen, men har lite peiling på hva jeg burde kjøpe. Det jeg er ute etter er to 12" bassere, med en forsterker som drar disse+ en forsterker som drar et par 6*9. Jeg vil at det skal dunke godt, og bør ikke være så alt for dyrt. Jeg og noen kompiser skal bestille anlegg fra Indoaudio.com, så hadde dere funnet noe herfra med link osv hadde det vært gull. Er dette forresten noe bra sted å bestille saker fra? Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 HeiPlaner om å bygge anlegg i bilen, men har lite peiling på hva jeg burde kjøpe. Det jeg er ute etter er to 12" bassere, med en forsterker som drar disse+ en forsterker som drar et par 6*9. Jeg vil at det skal dunke godt, og bør ikke være så alt for dyrt. Jeg og noen kompiser skal bestille anlegg fra Indoaudio.com, så hadde dere funnet noe herfra med link osv hadde det vært gull. Er dette forresten noe bra sted å bestille saker fra? Den linken sender deg rett til Ebay. så det blir som å kjøpe fra Ebay tenker jeg. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dropp 6*9 og bare sats på et godt frontsett. Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Dropp 6*9 og bare sats på et godt frontsett. Har de allerede.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Dropp 6*9 og bare sats på et godt frontsett. Har de allerede.. Merke er det da?? trenger ikke 6x9 da, kjør forsterker på fronthøyttalere og sub JL audio, og RE vet jeg er bra... http://cgi.ebay.com/JL-Audio-12W1V2-4-Subw...oQQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/RE-AUDIO-RE-12D4-12-SU...oQQcmdZViewItem Har dog ikke testet denne typen RE sub... men RE12 som morel.no selger, er knallbra til 600kr stk Vet ikke om du sparer så mye da... en UsAmps xTERMINATOR XT1000D feks, koster $159.95, og frakt til norge $82.00, det blir ca 1350nok, og en US Amps XT2000D koster 2798,- her i landet, og er dobbelt så kraftig UsAmps, DLS, og soundstream er det jeg vil anbefale av forsterker Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Dropp 6*9 og bare sats på et godt frontsett. Har de allerede.. Merke er det da?? trenger ikke 6x9 da, kjør forsterker på fronthøyttalere og sub JL audio, og RE vet jeg er bra... http://cgi.ebay.com/JL-Audio-12W1V2-4-Subw...oQQcmdZViewItem http://cgi.ebay.com/RE-AUDIO-RE-12D4-12-SU...oQQcmdZViewItem Har dog ikke testet denne typen RE sub... men RE12 som morel.no selger, er knallbra til 600kr stk Vet ikke om du sparer så mye da... en UsAmps xTERMINATOR XT1000D feks, koster $159.95, og frakt til norge $82.00, det blir ca 1350nok, og en US Amps XT2000D koster 2798,- her i landet, og er dobbelt så kraftig UsAmps, DLS, og soundstream er det jeg vil anbefale av forsterker Ja okei. Har et par RF fosgate punch som sitter i. Gidder ikke akkurat kaste dem Ja, men det er vel generelt billigere på den siden, om vi er tre personer som deler på frakta. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis dere er tre stykker kan dere få bra tilbud i norge også... vil tro dere hadde fått bra mye godt for de pengene Jeg hadde kastet punchene Lenke til kommentar
StianL_80 Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Hvis dere er tre stykker kan dere få bra tilbud i norge også... vil tro dere hadde fått bra mye godt for de pengene Jeg hadde kastet punchene Gidder ikke kaste dem Tror du vi får en så bra pris i norge, at det kan bli like billig som i utlandet? Riktignok får vi garanti og sikkert god service om vi bestiller fra norge, men hva er egentlig best? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 (endret) Tja, hvis du drar til USA for å handle Hertz, morel og focal, er disse nok litt dyrere i USA. Og til høytalere fremme i bilen ville jeg ikke vurdert mye annet i tillegg til disse merkene. (Subjektiv mening) Siden dere er 3 stykker, og skal ha mye utstyr så kan det hende dere får en ganske god avtale. Jeg har fått mye bra tilbud bare med å sende mail til butikker, og jeg tar ikke en gang å handler mye av gangen Så send mail til noen seriøse nettbutikker å dere vil få mange tilbud tror jeg. Endret 14. november 2007 av Defus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå