darkness| Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 Skjeggstubber ser vel ikke akkurat pent ut det heller, vel? Det beste er nok å vokse det bort. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer... Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
sino Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 hva er egentlig funksjonen til etterbarberingsvann? I det siste har jeg fått veldig tørr hud som "flasser" litt når jeg klør, og det ser ikke helt pent ut (sånn hvite døde hud-prikker rundt om kring) Er det dette etterbarberingsvann skal forhindre? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) Etterbarberingsvann... fysj. Bruk fuktighetskrem eller aftershave balm i stedet. Lurer dere på noe angående barbering sjekk denne tråden her. Endret 9. desember 2007 av Akidon Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer... Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt. Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer... Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt. Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da. Ja, men det blir uansett mindre synlig enn 2-3 mm med kinnskjegg. Hadde hun barbert seg annenhver dag eller noe slikt, hadde ingen sett det. Skjegget blir jo ikke tjukkere, men det kan virke slik siden det blir kuttet rett av. Lenke til kommentar
Lafs Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Nei det vokser ikke fortere ut igjen hvis man barberer seg, det er bare en gammel myte. Kilde: Illustrert vitenskap, ukjent nummer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer... Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt. Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da. Ja, men det blir uansett mindre synlig enn 2-3 mm med kinnskjegg. Hadde hun barbert seg annenhver dag eller noe slikt, hadde ingen sett det. Skjegget blir jo ikke tjukkere, men det kan virke slik siden det blir kuttet rett av. Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der. Og ikke minst slippe slitasje på huden. Men begrepet dun har jo dog sin begrensning... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der. Jeg så ei jente/dame på Trondheim Torg som hadde kinnskjekk som kunne fått Kristoffer Schau til å si: Dæven for et kinnskjegg! Samme dag så jeg ei ung dame med bart. Trondheim er et rart sted ... Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 AAhh..Jeg har ei venninne har er skikkelig hyggelig, men hun har den styggeste "barten" man kan tenke seg, og seff ingen som har guts til å si ifra. Bummer... Jeg har ei venninne som ikke vil ta kinnskjegget fordi hun er redd for at det skal blir tjukkere. Dummeste jeg har hørt. Vel. Hårene blir jo stivere pga man kutter dem rett av da. Ja, men det blir uansett mindre synlig enn 2-3 mm med kinnskjegg. Hadde hun barbert seg annenhver dag eller noe slikt, hadde ingen sett det. Skjegget blir jo ikke tjukkere, men det kan virke slik siden det blir kuttet rett av. Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der. Har sett noen som lett kunne gått for å være menn, for å si det slik. Uansett, de kunne barbert seg en gang i blant, eller vokset - så ville ingen sett det. I stedet velger de å la det go fritt, slik at annsiktet deres ser ut som det er fullt av ubarbert kjønnshår. Ikke spesielt stilig, spør du meg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Hm. Må være et spesielt fenomen jeg ikke har fått med meg. Har hun kort hår da? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der. Jeg så ei jente/dame på Trondheim Torg som hadde kinnskjekk som kunne fått Kristoffer Schau til å si: Dæven for et kinnskjegg! Samme dag så jeg ei ung dame med bart. Trondheim er et rart sted ... hehe, trondheim er jo kjent for sine trønderbarter. Ei jente i klassen min som er 14 år har svart bart . Er motbydelig, får lyst til å spy når jeg tenker på det! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har aldri sett en eneste jente som har så store problemer med kinnskjegg at hun trenger å barbere bort noe. Da må det være bedre å ha håret hengende ned, enn å måtte barbere seg i ansiktet nesten hver dag og ha stikkende hårvekst der. Og ikke minst slippe slitasje på huden. Men begrepet dun har jo dog sin begrensning... barberer meg annen hver dag ... jeg er ikke slitt. :/ Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Det er ikke en myte, det er bare en misforstått faktaopplysning. Når det vokser fortere ut igjen er man i alderen der man må barbere seg for å holde det i sjakk, ergo det vokser fortere og fortere. Og når jenter har dun.. Og så er det så mange! Hvorfor ikke bare kvitte seg med det!? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Etter en stund med dunklipping på jenter får de sikkert den gråaktige fargen som er små stubber som høvelen ikke klarer og ta. Ergo: Ser de ut som vanlige menn. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Etter en stund med dunklipping på jenter får de sikkert den gråaktige fargen som er små stubber som høvelen ikke klarer og ta.Ergo: Ser de ut som vanlige menn. Hvis vi ser bort fra pupper osv . Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Når ble det forbudt å bruke hodet? Skejgg blir ikke tjukkere av jevnlig barbering, det er da noe alle med litt vett i hodet forstår. Så uansett om de damene med kinnskjegg skulle barbere seg hver halvtime, vil de ikke få en grå skygge av skjegg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hårene blir uansett stivere. Hvis du har sett hvordan jentelegger blir når de ikke barberes ofte nok, så vet du kanskje hvordan det er å gni seg mot en slik legg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå