stizzen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Heisann. Nå i det sista har jeg begynt med tennis, men jeg har bare lånt en racket av en venn, og føler at jeg burde kjøpe meg en egen nå. Har dere noen å annbefale? Jeg finner bare racketer til 1000-2000++ kr. Jeg fant denne. Er den bra? Var ikke så alt for ille pris heller. Endret 13. november 2007 av stizzen Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Ikke kjøp en dyr racquet hvis dy er nybegynner, den du har der funker nok supert hvis du er nybegynner:) Lenke til kommentar
magu2og90 Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kan ikke så mye om tennis men du burde kikke på SportModern.no Har i alle fall billige badminton rackerter men som sagt kan jeg ingenting om tennis. Lykke til Lenke til kommentar
gxom Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Styr i hvertfall unna all den billige driten, det ødelegger bare hele opplevelsen. Har ikke prøvd den raqueten du viser til men generelt er jeg ingen fan av head. Ville gått for en prince i omtrent samme prisklasse evt spe på litt. Er en nybegynner kan det lønne seg å velge et litt større hode, en får også med systemer som er mer "tilgivende" enn andre. Er du med i en klubb regner jeg med at de er i kontakt med forhandlere som kommer innom å lar deg prøve forskjellige raquetter i ny og ne. Tror ikke du klarer å få noe spesielt godt vurderingsgrunnlag av å spørre her på dette forumet hvertfall om du ikke treffer på en som faktisk har prøvd litt av hvert og kan gå i detaljer. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Ser at denne tråden er gammel, men til de av dere som ønsker å prøve forskjellige racketer før dere kjøper så er dette mulig hos Riksanlegget for Tennis på Hasle i Oslo. Har selv prøvespilt med forskjellige Babolat racketer men ender alltid opp med en Wilson. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Vet du hvilke merker de har i den butikken? Har lyst til å teste noen head-racketer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå