Pepzi90 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Heisann Jeg vet at det er mange som liker å tegne mange (inkludert meg ) så er det noen som vet hvordan man tegner og fargelegger (effekter o.l.) på program som adobe photoshop på manga tegninger? Legg gjerne med egne tegninger i tråden Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Fant ei side som det sto det meste om å kunne tegne manga... LINk. Sikkert ikkje det du leiter etter men her lører du steg for steg korleis den skal bli ein manga og ikkje ein mong Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 så en sånn guide på outland butikken i oslo som gikk på å tengne manga på pc via photoshop.. trur den kosta nesten 1000 spenn og var på engelsk... Lenke til kommentar
Pepzi90 Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Så linken din BigJaffa.. ser ut som en god side De hadde til og med hvilken penner som er lurt å bruke (de skal jeg kjøpe xD) vesleengen; tror det faktisk koster så mye for det du sa men jeg har også sett sånne tegnebrett man kan koble til pc-en, så kan man tegne på tegnebrettet som igjen blir overført til pc-en. minus: koster for mye -,- Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Så linken din BigJaffa.. ser ut som en god side De hadde til og med hvilken penner som er lurt å bruke (de skal jeg kjøpe xD) vesleengen; tror det faktisk koster så mye for det du sa men jeg har også sett sånne tegnebrett man kan koble til pc-en, så kan man tegne på tegnebrettet som igjen blir overført til pc-en. minus: koster for mye -,- Når eg tegner bruker eg for det meste pensel-tysj, litt vanskelig i starten men øving gjer mester. Lenke til kommentar
Myou Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har begynt å tegne Anime - stilen. Veldig gøy. Tegner fra scratch i photoshop med et wacom brett. Synes though det er vanskelig å få til kropsspråk o.l. http://kyurni.deviantart.com/art/Fantasy-69694722 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Her er noko som eg teikna for noko kvelder sidan. Her brukte eg pensel-tysj og akvarel maling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå