Gå til innhold

Gjøre om ekstern til å passe med xbox.

frowen

Anbefalte innlegg

Heihei. Jeg tenkte jeg skulle putte den eksterne MyBook'en min på xboxen, men fant ut at den bare greier å lese FAT32.

Jeg har 104 Gb med ting på den og lurer da på åssen jeg kan få gjort om filsystemet fra NTFS til FAT32 uten å slette alt på disken, hvis dette er mulig.

- Daniel

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, MyBook'en er på 320 Gb og den var ihvertfall FAT32 når jeg brukte den for første gang... Jeg formaterte manuelt om til NTFS. Så jeg veit ikke.. Men får vel flytte over da, kjipt når vi har én annen pc i huset for tia, og kapasiteten til den er på 20 Gb elns..

Lenke til kommentar

Hmm, daså. Jeg lurer også på om jeg kan lage to partisjoner på den disken, fikk ikke noe valg om det. Slik at da kunne jeg resize'a den, lagd ny partisjon og brukt halve som FAT32. Prøvde bare med Demo-versjonen av Partition Magic da men..

Lenke til kommentar
Men hva med den "innebygde" hardisken da? Vi får jo en på opptill 120gbyte. Dermed kan det jo ikke være fat32 på den.

Det skal finnes et program som konverterer veldig bra. Men jeg har bare hørt om folk som skal ha fra FAT32 til NTFS...

Filsystemet på xboxen er FATX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...