Kalle456 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Da jeg skal kjøpe xbox 360 premium og 40" lcd tv snart, men lurer på om jeg kan surfe i internettsider med den? Har nettverkskabel og switcht koblet til ruter/modem! Ser at PS3 har den støtte, vil nesten å tro at xbox360 har! Vel, en dumt spørsmål, men fant ikke info ved å søke her.... Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nei du kan du ikke. Har ikke hørt planer om å gjøre det tilgjengelig heller. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Nei, 360 har ikke Internett-browser pr. dags dato. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 du kan ikke bruke en inett browser med xbox 360 nei.. men du kommer jo på internett for live spilling Lenke til kommentar
dudley.no Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 ps3 har Internett-browser men den er så dårlig at jeg gidder ikke bruke den.....forhåpentligvis kommer det en update i fremtiden engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå