LuringenOo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei Dette virker kanskje som et dumt spørsmål, men finnes det noen som kan sammenlignes med Jesus innen hinduismen? Jeg prøver å trekke paralleller mellom hinduismen og andre verdensreligioner siden hinduene er veldig forskjellig fra oss. Jeg leter da ikke etter Jesu' sin betydning for hinduene, men altså etter en lignende person/profet : ) Endret 14. november 2007 av LuringenOo Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Krishna er vel kanskje den du leter etter. hvorfor lurte du på dette foresten? Endret 13. november 2007 av Henzor Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Tusen takk. Har også tenkt på Rama. Det er i forbindelse med en oppgave på skolen. Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har en lignende oppgave, vi er fem stykk på en gruppe og skal finne ut om forskjeller blabla på religionene, hvilken skole går du på :O Lenke til kommentar
LuringenOo Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Jeg har en lignende oppgave, vi er fem stykk på en gruppe og skal finne ut om forskjeller blabla på religionene, hvilken skole går du på :O Jordal du? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Oh never mind er langt unna Jordal xD Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Skoleoppgaver tas i et helt annet forum enn RFL. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
hartvedten Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Se en film som heter zeitgeist, og se de første 30 min, da imponerer du læreren din Der er vel en fin oppsumering Den lå ute på tv links, men er delt opp i flere deler på youtube og video google Lenke til kommentar
Sempercogitare Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 her kan du se hele: http://www.zeitgeistmovie.com/ Lenke til kommentar
Badsha Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 (endret) YOoo, jeg er inder her er oxo noen: vishnu, shiva og brahma du trenger bare til å google de navna så får du much facts Endret 15. november 2007 av Badsha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå