Marcelo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! Har kjøpt meg ny cpu og ram brikker te mitt hovedkort, jeg vett at alt passer så det er i orden. Men det jeg lurer på er om det er noe endringer jeg bør gjør i windows før jeg setter det i?? feks installere windows på nytt eller installere nye drivere eller noe sånt. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Noen som kan hjelpe meg med dette?? Klarte ikke å vente lenger, men jeg installerete windows på nytt i alle fall, men problemet er at jeg føler ikke at PC-en min jobber noe spesielt raskere og jeg klarer heller ikke å se at det er 2 kjerner i taskmananger. pluss at på det bildet jeg har med så står prossesorern min som en ukjent prossesor. Kan noen hjelpe meg ut med dette? Har forresten en athlon 64 X2 4200+(manchester) cpu Endret 14. november 2007 av Marcelo Lenke til kommentar
Pels Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Du burde oppdatere BIOS til hovedkortet slik at det har støtte for X2 CPUene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå