Kazooo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Noen som vet om det finnes xbox-kontroll til ps2? eller om det går an å modde en xbox-kontroll til å passe ps2? jeg er kanskje en av de få som synes den er bedre enn playstation kontrollen. Lenke til kommentar
Lars73 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg vil også ha en annen controller. Ps3 controlleren er ikke bra. Har hørt noen rykter om at sony skal komme med en ny en? Kan det stemme eller? Lenke til kommentar
Mauler# Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 dualshock 3 er jo på vei da Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 dualshock 3 er jo på vei da Men den er helt lik den nåværende kontrollen. Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kom over denne: http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=290359 Kunne ligne i utformingen, men jeg ville helst bytta plass på den venstre analogsticken og pilene, som det er på xbox. men virker som denne erbedre å holde i uansett.. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg kom over denne: http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=290359 Kunne ligne i utformingen, men jeg ville helst bytta plass på den venstre analogsticken og pilene, som det er på xbox. men virker som denne erbedre å holde i uansett.. Ikke meningen å være frekk, men vil du ha en så stygg kontroll? Lenke til kommentar
Kazooo Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Trenger ikke se ut som en sommerdag. Det viktigste er at den er god å holde i! Ser ikke på den når jeg spiller uansett. Gjør ikke skam på heile leiligheten lissom hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå