tuppetroll Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg og en venninne forsøker å lage noen morsomme vester, og kom over en dame i Sverige som broderer trykk på tøy billig. Jeg har greid å fomle meg frem til et morsomt ryggtrykk, men er ikke heelt fornøyd med typografien og layouten. Er det noen snille sjeler her som kunne tenke seg å hjelpe meg å få denne til å se litt mer proff ut? Trykkeren vil veldig gjerne ha den i illustratorform, men det programmet har jeg verken innstallert på PC-en eller noen kunnskaper i, så hadde satt stor pris på det hvis noen kunne hjulpet meg. Den logoen jeg laget finner du her.. Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 14. november 2007 Forfatter Del Skrevet 14. november 2007 Ingen? Vær så snill Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Personlig ikke helt fan av skrifttypen, men kan se om jeg får tid en kveld. Kan dessverre ikke love noe pga. meget tidsmangel for tiden... Lenke til kommentar
tuppetroll Skrevet 19. november 2007 Forfatter Del Skrevet 19. november 2007 Det hadde vært helt supert hvis du hadde mulighet til å se på det snart Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Eksamener nermer seg med stormskritt i tillegg til tusen andre ting som dukker opp selvfølgelig. Skal se om jeg får fikset det i løpet av et par dager, om ikke så sier jeg ifra at jeg ikke får tid. Vil tro at jeg rekker det innen søndag. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Forresten, om du fortsatt vil ha den skrifttypen, hva heter den? Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Kastet sammen tre raske med samme layout, bare litt forskjellig skrifttype. Rop ut om du vil ha en av disse, om de trenger endring eller om du vil ha annet layout. La på skygge på bokstavene siden du hadde det på kortet så regnet med det trykket dere skulel ha kunne ha gradienter. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Mekket sammen noen bilder til deg :!: Personelig synes jeg de ble knall bra Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Første var kul, men blir kanskje lit begrenset mtp. at det er et ryggtrykk. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 24. november 2007 Del Skrevet 24. november 2007 Første var kul, men blir kanskje lit begrenset mtp. at det er et ryggtrykk. Der har du rett Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har ikke så veldig mye grafisk å bidra med, men det det kunne vel kanskje være en idè å ha rettskrivningen riktig.. "Always" staves med èn l. (Medmindre det er en "skjult" mening i budskapet som jeg ikke forstår) Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Oj! Litt rask på trykkern der ja. Fikser i endelig resultat (ai-fil) om det skal brukes seff. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Mitt forslag edit btw, den vil se skarpere og bedre ut på trykk. Endret 25. november 2007 av coax Lenke til kommentar
affliction Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Nei og nei og nei, dette blir bare helt galt. Det beste som var kommet fram på var andre forslag, og det første forslaget er waste of tøy. Man kan ikke trykke noe som ser rævva ut, da må det affal se bra ut.. Lenke til kommentar
Pekanorth Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 @mirax Elsker konstruktiv kritikk. Men om du leser første post så etterspør trådstarter etter en omlaging av en viss logo. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Kjeder meg. Lurer på om det er noe liv i denne "requesten" lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå