Gå til innhold

når kommer assassins creed demo på PSN?

Mauler#

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil ikke komme noen demo av Assassin's Creed, verken fra PS3 eller 360 versjonen.

Les her.

Spillet er rett og slett for stort, demoen ville nok blitt alt for mange gigabytes, og de hadde

problemer med å velge hvilke del av spillet de i så fall skulle lage demo av.

De prøvde, men til slutt ga de opp.

Jaja, demo eller ikke, Assassin's Creed ser ut til å være et skuddsikkert kjøp uannsett. :woot:

Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på ang. dette spillet, hvor stort er det?

Ps3 tar jo blu-ray som i dag har en kapasitet på 25 gb (52 gb mulig), 360 tar jo DVD-er med 4,7 gb kapasitet hvis jeg ikke husker feil.

Jeg tviler på at spillet er under 4,7 gb så betyr det at 360 får flere DVD-er med forskjellige deler av spillet på slik at de må skifte etter at en del er gjort?

Kan hende jeg er helt på jordet her nå, men måtte bare spørre.

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på ang. dette spillet, hvor stort er det?

Ps3 tar jo blu-ray som i dag har en kapasitet på 25 gb (52 gb mulig), 360 tar jo DVD-er med 4,7 gb kapasitet hvis jeg ikke husker feil.

Jeg tviler på at spillet er under 4,7 gb så betyr det at 360 får flere DVD-er med forskjellige deler av spillet på slik at de må skifte etter at en del er gjort?

Kan hende jeg er helt på jordet her nå, men måtte bare spørre.

DVD har 8.5-9.4gb

Endret av Koscheck
Lenke til kommentar

Som artikkelen sier, det kommer ikke demo av samme grunn som det ikke kommer demoer av GTA spillene (GTA III og oppover selvfølgelig).

Og som allerede nevnt, lite vits å bruke resursser på å lage en demo av et spill som kommer til

å selge i bøtter og spann uannsett.

Skate er vel også på en måte et sandbox spill, men på langt nær så kjent som AC, derfor

var det vel nesten påkrevd at de lagde en demo av spillet. De lurte meg i alle fall. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...