Gå til innhold

Spm. ang. Nokia 6110 Navigator.

Anbefalte innlegg

Har nettopp skaffet meg telefonen, men har noen spørsmål. Prøvde å lete meg frem etter svar, men det var så utrolig mye av det jeg ikke lurer på.

1. GPS - Når jeg trykker på navigasjonstasten så står det at den søker etter satelitt. (kryss over den "parabolen") Har deaktivert at den kan koble seg opp, men det viser en parabol/satelitt oppi hjørnet med batteri.

Kan jeg søke å bla gratis i det kartet som kommer opp når jeg trykker på gps-tasten? eller må jeg inn enn annen plass?

Hvordan vet jeg når den er koblet opp mot satelitt og jeg må betale? Hvor mye koster det i minuttet??

2. Minnebrikke. Prøver å legge over alt som ligger på minnebrikka til en større, men da følger ikke kartet over Norden med? Hvordan gjør jeg dette?

3. Spilleren som spiller av musikk finner ikke filene som ligger på minnebrikka?

4. Hvor finner jeg programvare til dataen slik jeg kan gjøre om film slik jeg kan se på telefonen??

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg søke å bla gratis i det kartet som kommer opp når jeg trykker på gps-tasten? eller må jeg inn enn annen plass?

Hvordan vet jeg når den er koblet opp mot satelitt og jeg må betale? Hvor mye koster det i minuttet??

Hvis du i 6110 velger GPS-data > valg > lokaliseringsinnst. > Integrert GPS , betaler du ingenting, virker da som enhver vanlig gps, og kan søke eller navigere så mye du vil gratis.

Bruker bare denne innstilling, har fungert heilt utmerket. Hva de andre nav. opsjonene måtte koste kan kanskje andre svare på.

viser parabol/satelitt oppi hjørnet med batteri.

betyr såvidt j vet bare at Navigator eller GPS-data programmet er aktivt.

Endret av navi
Lenke til kommentar

Hvis du i 6110 velger GPS-data > valg > lokaliseringsinnst. > Integrert GPS , betaler du ingenting, virker da som enhver vanlig gps, og kan søke eller navigere så mye du vil gratis.

Bruker bare denne innstilling, har fungert heilt utmerket. Hva de andre nav. opsjonene måtte koste kan kanskje andre svare på.

viser parabol/satelitt oppi hjørnet med batteri.

betyr såvidt j vet bare at Navigator eller GPS-data programmet er aktivt.

Men hvis man kan søke og få stemmenavigert navigering til dit man skal, hva er det da som måtte koste penger??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...