Onyx Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! Det har seg slik at min far fyller 51 år om ikke så lenge, nærmere bestemt den 28. november. Han fikk faktisk ingenting fra meg i fjor som ''jubilant'', så i år vil jeg gjøre det opp for han. Jeg vet jo sånn cirka hva min far interreserer seg for og han har sagt at en ny klokke ville vært kjempe fint siden han trenger ny. Jeg har også sett i skapet hans på badet - kanskje jeg skulle gi han en toalettmappe med tilbehør som barberskum/-krem, afterlotion osv. Hva ville dere gitt til deres far i 50-årene til dere som har det? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Gi han ei klokke, om det er det ha ønsker seg. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg vet ikke hvor gammel du er, heller ikke hvor mye du har tenkt å bruke. Si litt om det, så er det mye lettere å finne en gave. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 19 år er jeg. Vil bruke 1000,- ca. Men jeg tror jeg står over en klokke foreløpig i alle fall. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 faren min er veldig glad i aquavit/akevitt og konjakk kanskje kjøpe en litt fancy flaske eller et sett til barskapet? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 faren min er veldig glad i aquavit/akevitt og konjakkkanskje kjøpe en litt fancy flaske eller et sett til barskapet? Ja få faren din til og kjøpe det til seg selv (han er jo 19 år, hehe). Kanskje du kan gi han et gavekort på vinmonopolet vis det eksisterer? Eller få din mamma til og handle inn spriten. Sprit eller klokke. Go for it. Sprit ville jeg ha kjøpt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 faren min er veldig glad i aquavit/akevitt og konjakkkanskje kjøpe en litt fancy flaske eller et sett til barskapet? Da har vi ganske så like fedre. Han er utrolig glad i småkos inniblandt med drink. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Så reklame på TV før i dag, var ett eller anna sted de hadde motorsag til 998;- eller noe. Det kunne vel vært noe? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Han liker helt sikkert Fleksnes! Spør han om det Det selges Fleksnes DVD-collection i butikkene nå! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Finn en annen i familien, og spleis på denne klokka: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=100973 Den er dritlekker, og ser utrolig bra ut imho. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 13. november 2007 Forfatter Del Skrevet 13. november 2007 Den var faktisk rålekker og passer til voksne menn. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Jeg kjøper alltid sokker, de¨t er en schlager Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Bankers http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=322664 Fikk en Leatherman Wave av sønnen min, ca. 6-7 år siden og den har jeg meg hele tiden, natt og dag Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Kjøpte gave til fattern isatd. Rundt 50-60 år gammal. Kjøpte to filmer (Inside Man og 16 Blocks) og en fleesegenser fra cubus. Tror han blir kjempeglad for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå