It's me Skrevet 3. februar 2003 Del Skrevet 3. februar 2003 Støtter denne maskinen 256 MB minne? Hvilke type rammerker kan jeg bruke? Støtter maskinen 40GB harddisk? Usb porten er litt fucka,(dvs at litt knust utvendig), kan jeg bytte den ut? Støtter denne "cardbuss" slik at jeg kan bruke USB2.0 pcmcia kort, trådløst nettverkskort ol.? Mangler 4 "knapper/dutter" som fester tastaturet til maskinen. Aner noen hvor jeg kan få tak i dette? Evt noen som har noen de ikke trenger? Håper at noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
Asak Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Kan ikke svare deg på alt, men jeg har ihvertfall brukt 256 MB Kingston brikker i en Armada E500 jeg brukte tidligere. Kjøper minnebrikker hos DropZone. Lenke til kommentar
oltis Skrevet 4. februar 2003 Del Skrevet 4. februar 2003 Hei! Du kan ha inntil 60 GB harddisk på maskinen din. Totalt kan du ha 256 eller 512 som maks, avhengig av maskintype. Sjekk www.eet.no -> Konfigurator for mer info. Tori Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå