Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Et forvirrende firkantdrama

Gjest Gjest_forvirret_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_forvirret_*

Okei, så jeg har klart å havne oppi en heller komplisert situasjon og trenger en utblåsning og kanskje noen gode råd.

Jeg har dame som bor 4 timer unna meg, møtes ca annenhver uke.

Jeg har klart å forelske meg i ei som bor her hvor jeg bor. Hun har samboer. Hun har også forelska seg i meg. Og jeg kjenner samboeren og mesteparten av vennegjengen som de er en del av.

Hun jeg er ilag med nå er jeg ganske trygg på. Selv om vi har en del avstand så går forholdet forsåvidt greit, og vi er veldig glade i hverandre og jeg tror nok at det vil kunne vare lenge hvis jeg vil det. Flott og snill jente. Bakdelen er at vi ikke har allverdens til felles sånn utenom at vi går ganske godt ilag. Føler meg også trygg på at hun liker meg godt.

Hun andre jenta er også ei flott og snill jente, dog litt mer ustabil kanskje. Og er litt mer usikker på hvor jeg har henne. Men vi går godt ilag og har en del til felles. Tror nok det er en viss sjangse for at vi kunne få det til å funke hvis vi prøvde og da også en god mulighet for å kunne få det litt bedre enn det jeg har med hun jeg er ilag med nå.

vet ikke 100% hva jeg føler for noen av dem, vet ganske sikkert hva hun jeg er ilag med føler for meg, men litt mer usikker på hun andre jenta.

Andre greier er at hun andre har vært ilag med typen sin i snart 3 år, men ifølge henne er hun ilamme han pga tryggheten av å ha en plass å bo (hun eier lite der og kommer egentlig fra andre siden av landet) og fordi de er veldig gode venner.

ja, det er vel sånn høvelig greia. Vet ikke hva jeg skal gjøre, hva jeg skal velge eller om jeg skal velge noen av dem egentlig. Føler på en måte litt for å være singel en stund. Er 20 år forresten, begge jentene er 19.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du sikker på at hun også er forelsket i deg?

Og er du VELDIG GLAD i damen din, eller er du forelska i henne også?

du må også tenke egoistisk på deg selv, elsker du henne og hun elsker deg, go for it, men hvis du elsker damen din også, gå heller for henne, dere har tross alt en fortid og dere kommer godt overens, den nye damen kan jo være jævlig når du først flytter inn med henne og hun har tross alt 3 år bak seg med sin nåværende partner. Det at du tror at hun bare er der for å ha ett sted å bo er jo kanskje en mistolkning?

Men uansett hva du velger, vær sikker først.

Det er mitt råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...